• 1
  • 2
2013-07-08, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytbubblare
Absolut. Annars laddar man ner LOIC och kollar källkoden med sina feta kunskaper i programmering, i det här fallet något så avancerat och high-tech som C#.
De flesta språk är kompilerade, vilket betyder att det är omöjligt att få tillbaka källkoden.
Citera
2013-07-08, 02:19
Medlem
BerusadeNisses avatar
Köp en booter
Citera
2013-07-08, 02:22
Medlem
BerusadeNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av it4e
Skojar du med mig? För att kunna DDosa/Hacka på riktigt, som vi stora grabbar gör, så behöver du kunna jävligt mycket om det programmerings språk du tänkt använda.
---------------------------------------------------------------------------

En riktig hacker visar aldrig någon annan hur man hackar och de ger inte ut hack gratis.

De som du sitter och laddar ner är väl säkert virus i sig själva, hackarna behöver ju ett par burkar för att kunna DDosa.

Om du vill ha ett riktigt hack program så förvänta dig inte att de ska vara billiga. Kan kosta upp till 20K.
Jaså här sitter hackermästarn och skryter! Finns gott om legitima "hack program" som är helt gratis, däribland DDoSers. Sen kan det ju tillkomma en del kostnader som t.ex en crypter, såvida du inte hyr en booter eller köper ett botnät.

Ge ett exempel på ett "hack program" som kostar 20K.
Citera
2013-07-08, 02:35
Medlem
Citat:
De flesta språk är kompilerade, vilket betyder att det är omöjligt att få tillbaka källkoden.

Jag vet vad ett kompilerat språk är, men nu råkar ju programmet LOIC vara öppen källkod, vilket betyder att vem som helst kan gå in på GitHub och läsa igenom källkoden, ändra den efter behag samt verifiera att den inte förvandlar datorn till en DDoS-zombie.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av BerusadeNisse
Ge ett exempel på ett "hack program" som kostar 20K.
Det här är jag också nyfiken på att höra.
Citera
2013-07-08, 11:47
Medlem
Citat:
Skojar du med mig? För att kunna DDosa/Hacka på riktigt, som vi stora grabbar gör, så behöver du kunna jävligt mycket om det programmerings språk du tänkt använda.
---------------------------------------------------------------------------

En riktig hacker visar aldrig någon annan hur man hackar och de ger inte ut hack gratis.

De som du sitter och laddar ner är väl säkert virus i sig själva, hackarna behöver ju ett par burkar för att kunna DDosa.

Om du vill ha ett riktigt hack program så förvänta dig inte att de ska vara billiga. Kan kosta upp till 20K.

hahaah fyfan vilken script kid
Citera
2013-07-09, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolakillen127
hahaah fyfan vilken script kid
Jasså? Här sitter "Coolakillen" och spyr galla. Gå och dra något gammalt över dig.
Senast redigerad av it4e 2013-07-09 kl. 01:58.
Citera
2013-07-09, 09:42
Medlem
Citat:
Jasså? Här sitter "Coolakillen" och spyr galla. Gå och dra något gammalt över dig.

aa juste for att ett nick pa ett forum speglar mina kunskaper i ett amne, eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in