• 1
  • 2
2013-07-05, 03:50
Medlem
TheGamers avatar
Hej!

Vill inte berätta vad jag jobbar med p.g.a outning men det är ett tungt jobb.

Varför gnäller folk? Om du inte vill vara där, gå då. Förstår inte dessa att ett jobb blir minst dubbelt så jobbigt om man ständigt tänker på hur tråkigt/ jobbigt det är?

Jag vet att mitt jobb inte är för alla och det är tungt men om det inte passar en person, vad gör den där då? Förstör ju bara för oss andra som vill jobba.

Jag blir nästintill förbannad när folk gnäller, ett par gånger är helt okej ( jag förstår dem ) men ständigt, om och om igen gör en bara förbannad och drar ner hela teamet.

Jag har påpekat detta, att de inte ensamma finner jobbet tungt och att gnälla inte hjälper utan rättare sagt stjälper men det ignoreras och får en kommentar som "Men jag är hungrig"/ "Jag är trött.."/ "Jag har ont i ryggen".

Detta är ett nytt jobb för mig och egentligen inte vad jag är utbildad för men företaget jobbar med sånt jag är utbildad för och jag är så klart där för att jobba tills mina fingrar går sönder, för att visa framfötterna för att få en heltidsanställning där senare och dessa drar ner mig, jag jobbar på lika hårt för det men sakta men säkert så blir min arbetsmoral/ ork mindre p.g.a det ständiga tjatet..

EDIT: Jag vill dessutom tillägga att dessa som gnäller är också nya, fast endast där en kort period som extra och dessa har inga planer att stanna kvar. Deras ambitioner är att finna ett lastbilsjobb så de kan bara sitta och äta, köra lastbil och lyssna på radio..

Vad ska man göra?
Senast redigerad av TheGamer 2013-07-05 kl. 04:28.
Citera
2013-07-05, 04:20
Medlem
Det är väl inget du kan göra åt... De är som de är och du får nog acceptera att de gillar att gnälla.
Citera
2013-07-05, 04:35
Medlem