2013-07-05, 00:50
Medlem
i början av veckan började jag få dessa medelanden i winrar när jag packar upp... vad som helst till och från och de gånger jag kunde packa upp för att sedan installera blev det corrupt file i installationen ist. jag trodde det var pga gamla/snart trasiga saker i datorn. så jag köpte nytt minne, hårddiskar och nya sata kablar.. samma problem kvarstår.

jag har frisurfat på nätet där de står att det kan vara det jag nyss hade köpt nytt, samt router (som jag inte använder) firewall som spökar, vilket jag stängde ner utan förbättring. mitt tålamod börjar ta slut och jag funderar på att slänga datorn på tågrälsen och bli teknikhatare.

så.. nu frågar jag alla ingenjörer och it-experter på flashback om HJÄÄÄÄÄÄLP. för varken jag eller mina vänner har en susning om va fan de är för fel
Citera
2013-07-05, 10:43
Medlem
Som jag forstar hander detta med alla .rar filer som du forsoker packa upp.

Kolla sa att du har korrekt .rar arkiv som ar kompatibel med din winrar version.
Citera
2013-07-05, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolakillen127
Som jag forstar hander detta med alla .rar filer som du forsoker packa upp.

Kolla sa att du har korrekt .rar arkiv som ar kompatibel med din winrar version.

fick fart på det till slut, mina nya ram minnen går inte ihop med de gamla tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in