Pratade i tele med henne nyss, utan att jag sa något (Om detta ämne) så var hon sugen på Potatisgratäng, gott kött och sallad! Men det är tills imorgon (Fredag)
Men TACK för alla svar, det lutar åt plankstek. Med ett gott vitt vin
Senast redigerad av Sockan88 2013-07-04 kl. 14:40.
Entrecote? Den mest smaklösa skiten någonsin, troligen runt 80% häst. Isf kan han lika gärna göra radhusbiff, vilket är godare...
Vi har visst en gourmet i tråden som har testat kött av bra kvalle och vet vad han talar om.
Blodpudding tillhör inte min kost och lär aldrig göra det heller.
Vi har visst en gourmet i tråden som har testat kött av bra kvalle och vet vad han talar om.
Blodpudding tillhör inte min kost och lär aldrig göra det heller.
haha killen har säkert ätit "entrecote" på den lokala pizzerian eller en fryst från findus.
Tuta i henne massa mousserande med en jordgubbe i medans du grillar sen e saken biff med grillad sparris.
Koka några mindre potatisar o låt salna sedan trä dom på spett och krydda med salt o peppar och varsin entrecté och servera denna höjdare till.
Här e en höjdare som alla verkar gilla såhär i grill tider.
Champinjon blandning i folie
Ca 300 g skivad eller klyftade champinjoner (inte för stora bitar)
1/2 hackad rödlök
1 röd finhackad spansk chili
ca 1 msk smör
salt
peppar
Blanda ihop i en skål och bred ut på folie och klicka över smöret och linda in ordentligt tätt i foliet och grilla ca 15 min och vänd emellanåt.
Jag kan lova att det blir populärt som grill tillbehör.
Lycka till
Senast redigerad av Dirge 2013-07-05 kl. 19:07.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!