Jeg har en aktuel erfaring med Snorestopper. Bestilte den, prøvede den i ca. ti nætter med samtidig overvågning med "snorke-app" og returnerede den, da snorkningerne pågik lige lystigt med som uden Snorestopper. Motiverede for firmaet, hvorfor jeg returnerede, for det blev man bedt om. Ventede en måned - ingen penge retur. Begyndte at lede efter e-mail adresse til firmaet, en sådan findes nemlig ikke på den webside, som falbyder snorestopper og firmaets reklamebrev tager ikke imod mails.
De to personager, der tegner Avenue Trading har dussinvis af firmaer og e-mails, tilbyder alskens ting og sager, deriblandt sorte sokker, til og med på fransk. Ideen til "Chaussettes Noires" kom til Simone Eberth, da hendes mand ikke finde ud af at holde forskelligt mønstrede sokker sammen! Så forstår jeg bedre, hvorfor hans postordrefirma ser ud som det gør.
Nuvel, fandt et flertal adresser og spurgte, hvor returbetalingen blev af. Fik til svar, at Avenue Trading ikke havde modtaget noget og derfor ikke kunne refundere beløbet. Anbefalingen gik på, at returforsendelser sendes anbefalet, så de går at spore!
Naturligvis undrer jeg mig over, hvordan dette ENE brev af mange, som jeg har sendt gennem årene, lige netop dette ENE brev ikke nåede frem??? Eller gjorde det? Noterede Avenue Trading, at det ikke var sendt "sporbart" således, at Avenue Trading kunne lade det forsvinde og ikke behøvede refundere??
Eller tænkte Avenue Trading, at her havde man en misfornøjet kunde, som angiveligt havde returneret, men forsendelsen var bortkommet, så VIST vi refunderer?? Eller tænkte Avenue Trading, at her har vi minsandten en, som prøver at snyde os, han til og med skriver brev om det og indlæg, en rigtig snyder!
Tja, hvem ved? Fornemmelsen, efter at have lagt 679 SEK på produktet, er ihvertfald, at det er sidste gang jeg vil i berøring med Avenue Trading og d'herrer Yngvi Vatnhamar og Christian Eberth. Ikke heller for at købe sorte sokker!"