Är detta någon fara för mig ?
1 mg buprenorfin
10mg Diazepam
Intaget nu i kväll.
(opioidtollerans från 1g tram för 3-4 dagars sedan och diazepamtollerans fårn 10-20 mg var å varannan dag i en vecka)
Det är ingen fara eller hur, ny på detta med "sub", så säkte å såh en tråd där de stod att de var lugnt i och boostade varandra..
Sen såg jag denna tråden om en som dött och där de skrev "allmänt kännt att diazepam och buprenorfin är inget man blandar".. :/
Varit väldigt olika om detta o trådar, få frågar här och på ett ställe till för å vara nästan 100 på att de e lugnt.. då jag e själv i en lägenhet och ingen lär komma förbi på nån dag, om vi inte pratar om det dvs menar jag..
Så är det lugnt för mig om jag inte tar mer diazepam..
Käkar de alltid med med tram, men som sagt ny på "sub", läser alltid på massor före innan jag testar nånting, men kännde relativt lite av "subben" så tänkte boosta, och såd tråden om de var farligt efter..
Men 10 mg ? INte speciellt mkt, men med subben kanske de e de ?
Snabba svar vore väldigt uppskattat..
Tack!
MVH.
PS. Visst bör han i denna tråden, RIP, dom dog för flera år sedan, ha tagit flera mg än 10 mg valium ?
Och tung andning har jag haft förrut, med nån som vet om det är "början till andningsdeppression" ? Eller är de inte realaterade då, jag å många andra fått det förr utan andn. dep. , eler var det då bara åga doserna inte varit så kraftiga att de "gått över gränsen" från tung andning till andnigsdeppression ?
Även, upptagningsförmågan av syre, alltså man "tar andetag men tar inte upp allt syre man andas in ? Är det samma sak som "tung andning" eller beror det på andra saker när de blir så ? (Som t.ex. med lustgas (od) )