2015-04-17, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljkungen
Säger grattis redan nu Mockdraft. Får skylla mig själv som brände massa onödiga moves under regular season...
Trodde du skulle utklassa mig och började bygga om hela andra halvan av grundserien för att kunna slå dig, allt fuckades upp i och med att Ibaka skadades och fick en än gång byta taktik. Du utklassa nästan alla under grundserien.

Tråkigt dock att de flesta tappade intresse efter att vi fick reda på vad sativamannen gjorde för insatsen. Dock så tror jag du skall få 300 kronor fortfarande ( struntsumma men ändock rätt ska vara rätt, tror du skulle fått 600 om under ordinarie omständigheter..)

Får hoppas att vi kan organisera det bättre fram tills nästa säsong och att inte alla tappat tron på mig och sobo iallafall.

Aja bra säsong allihopa.
Citera
2015-04-17, 13:28
Medlem
Sobofieds avatar
Det är bara marlo som skickade till mig. Jag kan ge min insats till er för det känns lite som mitt ansvar trots allt.
Citera
2015-04-29, 10:21
Medlem
Sobofieds avatar
Har fört över min insats. Har fortfarande Marlos, gör med den som ni finner bäst (alla tre)
Citera
2015-05-01, 23:07
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Hur gjorde ni med vinstpengarna och vem vann hela, blev det grunden bois? Sen vad hände med snubben som fick pengarna skickade till sig men slutade svara?
Citera
2015-05-02, 19:47
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Hur gjorde ni med vinstpengarna och vem vann hela, blev det grunden bois? Sen vad hände med snubben som fick pengarna skickade till sig men slutade svara?

Jag skickade min del till grunden. Jag har kvar din insats, ni tre får komma överens hur ni vill göra med den.

Sativamannen slutade höra av sig. Finns kvar här på Flashback och vi vet vem han är.
Citera
2015-08-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Jag vann
Citera
2015-08-20, 20:39
Medlem
Tar emot intresseanmälningar inför kommande fantasysäsong fr.om idag. Bara skicka PM.
Citera
2015-09-10, 23:37
Medlem
Vet inte om vi f[r igang en fantasy sasong i ar. Vi ar for tillfallet 6 stycken, vill garna att 6 till anmaler sig sa att vi blir tolv stycken.

Tidigt fortfarande men hade hoppats pa mer anmlaningar.

Om vi far igang en sasong hur mycket ska vi kora som insats i ar?
Citera
2015-09-11, 10:56
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Vet inte om vi f[r igang en fantasy sasong i ar. Vi ar for tillfallet 6 stycken, vill garna att 6 till anmaler sig sa att vi blir tolv stycken.

Tidigt fortfarande men hade hoppats pa mer anmlaningar.

Om vi far igang en sasong hur mycket ska vi kora som insats i ar?
Jag har för mig att vi hade 50 kr för två år sedan, och jag tyckte det var lite väl lite. Jag kör gärna lite mer (200+) i år. Då blir det lite roligare för vinnaren, vi kanske tom ska ge lite fler vinster, och jag tror folk håller sig mer aktiva!

Vad hade ni förra året och hur funkade det (bortsett från missödet på slutet)?
Citera
2015-09-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Jag har för mig att vi hade 50 kr för två år sedan, och jag tyckte det var lite väl lite. Jag kör gärna lite mer (200+) i år. Då blir det lite roligare för vinnaren, vi kanske tom ska ge lite fler vinster, och jag tror folk håller sig mer aktiva!

Vad hade ni förra året och hur funkade det (bortsett från missödet på slutet)?
300 förra året vilket jag tycker är helt ok.
Citera
2015-10-14, 17:25
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Det börjar sakta, men säkert, närma sig en ny säsong. Hur ser det ut i dagsläget? Hur många är vi?
Citera
2016-09-22, 20:48
Medlem
SmokeFrees avatar
Finns det något intresse för att skapa en fantasy säsong?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in