2014-04-17, 08:12
Medlem
Där kom de in, helt otroligt förlora med 13 poäng och en block.

Grattis ladd
Citera
2014-04-17, 09:17
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Där kom de in, helt otroligt förlora med 13 poäng och en block.

Grattis ladd

Shiet så tight det blev tillslut. Trodde allting var klart innan 04.30-matcherna men se på fan. Tackar och bockar, du ångade på bra!

Ses nästa säsong boys!
Citera
2014-04-18, 10:14
Medlem
Kul säsong! Grattis Ladd till vinsten, blev en sjukt jämn och spännande final.

Visst kör vi nästa säsong också? Då kan folk drömma om att få Davis för 28
Citera
2014-04-18, 16:08
Medlem
Sativamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkq
Kul säsong! Grattis Ladd till vinsten, blev en sjukt jämn och spännande final.

Visst kör vi nästa säsong också? Då kan folk drömma om att få Davis för 28

Självklart är man down för nästa säsong. Måste ju gå för en 2-peat.

Tycker även vi höjer insatsen så att alla håller sig aktiva. Alternativt om någon går inaktiv så låter vi någon annan ta över laget.
Citera
2014-07-22, 18:48
Medlem
DropoutBears avatar
Folk är sugna på ny runda i höst va?
Citera
2014-08-01, 17:41
Medlem
Såg att det kommit en 14årig kille som är mycket längre än alla spelare i nba just nu...
Citera
2014-08-07, 15:56
Medlem
DropoutBears avatar
Buuuuuuuuuuuump, vi måste ju köra igen!
Citera
2014-08-07, 15:58
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear

Ja, gott om tid.
Citera
2014-08-08, 21:37
Medlem
Citat:

Tja man, kom tillbaka från semestern precis har inte tagit tag i FL ännu.

Däremot kommer jag börja samla in medlemmar lite senare, i början av september typ. Det vi nu kan börja göra är att diskutera regler och nu när många här vet hur FL funkar kan ni ge lite synpunkter på hur ni vill att vi lägger upp årets upplaga.

Insatsen kan också vara bra att börja diskutera, förra året körde vi 50 vilket inte var så kul... Delvis körde vi på 50 kronor då många av er inte riktigt hade kört förrut men i år tycker jag vi kan höja den ett snäpp, eller?
Citera
2014-08-08, 22:01
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Tja man, kom tillbaka från semestern precis har inte tagit tag i FL ännu.

Däremot kommer jag börja samla in medlemmar lite senare, i början av september typ. Det vi nu kan börja göra är att diskutera regler och nu när många här vet hur FL funkar kan ni ge lite synpunkter på hur ni vill att vi lägger upp årets upplaga.

Insatsen kan också vara bra att börja diskutera, förra året körde vi 50 vilket inte var så kul... Delvis körde vi på 50 kronor då många av er inte riktigt hade kört förrut men i år tycker jag vi kan höja den ett snäpp, eller?

Trots att jag kommer sist varje gång är jag på upp till 3k iaf, men vad som fungerar typ bara det blir av #junkie
Citera
2014-08-08, 22:05
Medlem
Citat:
Trots att jag kommer sist varje gång är jag på upp till 3k iaf, men vad som fungerar typ bara det blir av #junkie

Haha vi ska nog kunna få igång det, startar eventuellt en ny tråd om det behövs.. 3k hade varit kul dock tror jag inte många kommer vara intresserade med så mycket på spel..

~500 låter rimligt eller 300-800. Då bör vi i alla fall kunna få med 10-15 stycken.
Citera
2014-08-11, 12:53
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Haha vi ska nog kunna få igång det, startar eventuellt en ny tråd om det behövs.. 3k hade varit kul dock tror jag inte många kommer vara intresserade med så mycket på spel..

~500 låter rimligt eller 300-800. Då bör vi i alla fall kunna få med 10-15 stycken.
Jag är i och för sig en sån om skulle vara med gratis för att det är skoj, men några hunkor är ok också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in