2013-07-04, 12:45
Medlem
50 kr låter bra!
Citera
2013-07-04, 13:45
Medlem
Sobofieds avatar
Auction är överlägset. Med så lång tid tills ligastart hinner folk lära sig. stora misstag är en del av spelet och kan repareras genom trades.
Citera
2013-07-04, 16:11
Medlem
xenosans avatar
Nu har jag inte lirat förut men måste säga att auction låter klart roligast. Känns som att det blir mer sport av det hela då.

Insats har jag redan signat upp på men hur stor den ska vara lämnar jag åt er övriga att bestämma.
Citera
2013-07-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Auction är överlägset. Med så lång tid tills ligastart hinner folk lära sig. stora misstag är en del av spelet och kan repareras genom trades.

Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Nu har jag inte lirat förut men måste säga att auction låter klart roligast. Känns som att det blir mer sport av det hela då.

Insats har jag redan signat upp på men hur stor den ska vara lämnar jag åt er övriga att bestämma.

Jaja verkar vara större intresse för auktion. såå då kör vi på det.

Också mer intresse för 100 kronor fast vissa vill ha 50kr. Kom ihåg att det här kommer sträcka sig över hela NBA säsongen.

Winner takes all. Jag kommer börja pma alla efter en email adress under nästa vecka så jag kan nå er som är mindre aktiva här på ett sätt eller annat. Sen kommer Email addressen också behövas för inbjudan.
Citera
2013-07-04, 16:31
Medlem
Mockdraft
Dwade
Fraodi
Sobofield
Hawkq
Spliffpatrullen
Hatasnigel
Toiletrelictree
Xenosan
Fredrock
Z91
Gizmu
Myrthel

Jag tror det här är de som är med på insats har jag missat någon eller tagit med npgon av misstag så är det bara att säga till.

Finns en plats kvar eftersom Orangina hoppa av.
Citera
2013-07-10, 11:23
Medlem
Blir det 50 eller 100?

Jag är garanterat på om det blir 50 som sagt.
Citera
2013-07-10, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraodi
Blir det 50 eller 100?

Jag är garanterat på om det blir 50 som sagt.

Vi kör 50, för många som inte är med på 100. Summan är hur som helst bara symbolisk för att hålla oss aktiva.

Jag kommer efterfråga email från alla nu.....

Observera att det fortfarande finns en plats kvar!
Senast redigerad av MockDraft 2013-07-10 kl. 20:42.
Citera
2013-07-13, 17:37
Medlem
AyyaBayyas avatar
Är den platsen för dom som ska lira med insats? Annars är jag gärna på
Citera
2013-07-13, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AyyaBayya
Är den platsen för dom som ska lira med insats? Annars är jag gärna på

Vi kommer troligen inte få igång en liga utan insats.

DWade har hoppat av pga brist på tid så vi har tolv stycken som är anmälda. 7 stycken har pm:at mig deras email som jag behöver. Så är du med på insats (50kr) så är det bara att pm:a din email så är du med.
Citera
2013-07-15, 13:00
Medlem
Hur går det med fööölk?

Är så jävla peppad!
Citera
2013-07-16, 11:18
Medlem
De som lämnat email.

Toiletrelic
Sobo
Spliff
Snigel
Gizmu
Fraodi
Hawkq
xenosan
Myrthel
z91 (har sagt att han ska lämna ikväll)
Och myten legenden och LA numero uno fan mooooockdraaaaaaaaaaaaaaaaaaft.

Dropoutbear har lämnat in anmälan och kommer vara den tolfte efter han lämnat in mejl.

Så nu när vi har tolv kommer jag börja bjuda in er, kommer lämna kontonummer så ni kan skicka så fort jag kommer hem från jobbet eller om jag har min dosa i min jackficka så kanske jag börjar skicka ut de när jag har tid.

Mycket möjligt att jag väljer att skicka kontonumret via Email för annars kommer jag behöva PM:a alla varförsig så det kommer gå snabbare på så sätt.

Sobofield har fått PM det är en fråga jag har att ställa.
Senast redigerad av MockDraft 2013-07-16 kl. 11:23.
Citera
2013-07-18, 23:06
Medlem
Mail är skickat till alla 11! Skickade till den mailen ni uppgav via pm, vet att några skapa alternativa emails så har ni gjort det och glömt lösen är det bara att pma en ny email så jag kan vidarebefordra

Ta en titt och har ni några frågor om regler/betalning eller whatever är det bara att ställa här jag åker på semester den 24 till 6-7 men jag är säker på att Sobofield kommer kunna svara på allt som kan tänkas under tiden.

Vänliga hälsningar Devin Stern!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in