Citat:
Ursprungligen postat av
DropoutBear
Buuuuuuuuuuuump, vi måste ju köra igen!
Tja man, kom tillbaka från semestern precis har inte tagit tag i FL ännu.
Däremot kommer jag börja samla in medlemmar lite senare, i början av september typ. Det vi nu kan börja göra är att diskutera regler och nu när många här vet hur FL funkar kan ni ge lite synpunkter på hur ni vill att vi lägger upp årets upplaga.
Insatsen kan också vara bra att börja diskutera, förra året körde vi 50 vilket inte var så kul... Delvis körde vi på 50 kronor då många av er inte riktigt hade kört förrut men i år tycker jag vi kan höja den ett snäpp, eller?