2013-07-03, 11:41
Medlem
camejos avatar
Ny podd med Malmökomikern Markus Johansson (den nervsvage) och hans kompis Henrik Jonsson (psykopaten). Två personer med helt olika personligheter som podnamnet antyder och som dessutom står långt ifrån varandra politiskt.

Jag tror det här kan bli spännande, båda är välartikulerade och deras olika värderingar kommer säkert leda till intressanta diskussioner.

Finns på itunes.
Citera
2013-07-03, 13:20
Medlem
robomans avatar
Marcus Johansson vet jag ju vem det är, det är svårt att INTE snappa upp om man hört någon gång på de andra komikerpoddarna. Men vem är Henrik Jonsson?
Citera
2013-07-03, 15:25
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Marcus Johansson vet jag ju vem det är, det är svårt att INTE snappa upp om man hört någon gång på de andra komikerpoddarna. Men vem är Henrik Jonsson?

Från hans twitterprofil: serial entreprenuer, artist, teacher of the Alexander technique, father, background in PPE...

Känns lite Zytomierska/blondinbella-aktig, naivt liberal som föraktar svaghet. Mer begåvad än dem givetvis.
Citera
2013-10-24, 06:33
Medlem
hellos avatar
Bästa svenska podcasten just nu, helt klart
Citera
2013-10-26, 02:56
Medlem
Extremt pretto pod, och de ser sig själva som orakel. De vill åtminsone positionera sig så. Humorlös och mycket snack om ångest i livet från en gymnasists nivå. Utgångspunkten tycks vara den nersvages och psykopaten försöker trösta.. patetiskt
Citera
2013-10-29, 04:41
Medlem
hellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Extremt pretto pod, och de ser sig själva som orakel. De vill åtminsone positionera sig så. Humorlös och mycket snack om ångest i livet från en gymnasists nivå. Utgångspunkten tycks vara den nersvages och psykopaten försöker trösta.. patetiskt

Visste inte att det var en humorpod?
Ahhh det är klart, allt ska vara skratt och skoj för att intressera folk i dag. Usch och fy för lite djupare samtal eller tankar, det är pretto och tonårsångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in