Citat:
Ursprungligen postat av
Obscurite
Man sätter just barn till världen under de omständigheterna för att man tror att det kommer öka ens chanser att få stanna och tydligen hjälpte det i deras fall.
Att skaffa barn i ett läger är lite konstigt, korrekt. Att starta storavel för att på så vis öka oddsen om man skulle lyckas nå Europa är ju bara en fullständigt befängd idé.
Antagligen blandar du ihop det hela med din feta WT-morsa som efter ett gäng ungar fortsatte trycka ur sig fler. Allt för att öka på sitt bostads-/barn-/etc-bidrag.
Citat:
Ursprungligen postat av
LelleYngman
Ni har ingen koll om vad ni snackar om, jag kanske skriver lite sent men men. Jag och min kompis brevid mig har känt den här killen som kallas KURRDDIIIII i cirka 5 år...... han skulle aldrig våga sätta en kniv mot någons hals vi känner även slynan vid namn av wilma hägg och kille vid namn av alex furberg. alex var en bra kompis till arman förr vi brukade driva med alex och wilma att dom ska pussas och sånt där sen har wilma när dom hade varit hos en pedofil vid namn av Börje Lundmark som bodde på anderstorp i (mo i ranagatan) överdrivit hela händelsen, dom skulle bara vänta i Börjes lägenhet medans han var och köpte ut ciggareter åt alex och wilma. då har Wilma kommit på hela händelsen om att KURDIII har satt en kniv mot hennes hals och sagt det han nu har sagt det han har sagt och det han har gjort. Wilma och alex har gjort allt detta för pengarna. alex fick cirka 13000 och wilma runt 20000 tusen några veckor senare gjored alex och wilma slut då anklagade wilma alex föräldrar för att vara alcholister för att dom dricker då och då. Wilma innan det hade varit med en annan kompis som jag inte kommer nämna namn på iallafall så anklagade hon honom för saker han inte hade gjort och nu sitter han på ett fosterhem och har gjort det i två år. KURDII har suttit i ett år nu och ni säger att han förtjänar mer fast han är oskyldig era rasistika svin som inte ens har koll på saker och ting. arman överklagade och han vann rättegången och han är friad från det wilma och alex har sagt men sitter kvar i någon månad för andra småsaker som han har gjort tidigare i livet som han ångrar.
Ett tips:
Läs igenom det du skriver innan du postar!
Eller ännu bättre: låt någon annan provläsa först. Du sitter med en kompis, så det skulle väl inte vara så svårt.
Wall of text är ditt inläggs minsta problem. Det är
wall of rappakalja.
Skall det påminna om svenska eller vad avses?

Jag provade Google translate-Detect language. Google gissade swahili. Är det swahili du skriver på?