Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-03, 01:39
  #1
Medlem
Hallå!

Jag har verkligen ingen fantasi när det gäller sånt här, så nu hoppas jag att ni har det. De senaste månaderna har jag pratat ganska mycket med en kille på nätet (vi började prata på en dejtingsida). Vi har pratat ganska ofta både på telefon, sms och facebook så det känns ändå som vi "känner" varandra på något sätt. Nu har vi bestämt att vi ska ses och jag har verkligen INGEN ANING om vad vi ska hitta på, är ju rätt ny när det gäller sånt här. Fika känns lite klyschigt och tråkigt, så vad har ni för förslag?
Citera
2013-07-03, 01:41
  #2
Medlem
raxmouses avatar
Knulla och rök en cigg efteråt.
__________________
Senast redigerad av raxmouse 2013-07-03 kl. 01:45.
Citera
2013-07-03, 01:42
  #3
Medlem
Djurpark, nöjesfält eller något i den stilen?
Citera
2013-07-03, 01:45
  #4
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Visst, fika kan kännas klyschigt och tråkigt, men är oftast det valet faller på.

Ni vet inte om ni klickar IRL, därav valet att ses på en timme eller så över just en fika.

Varför låsa sig på en långkörar-date där ni riskerar att vara "fast" om allt bara känns jobbigt?

Klickar ni 100% direkt kan ju alltid daten förlängas där och då, eller hur!?
Citera
2013-07-03, 01:48
  #5
Medlem
nnnipzs avatar
Ha sex.
Drick öl
Bada nakna (alltid succé, slutar med ligga)
Lägg er på nåt skönt ställe och bara chilla å snacka
Leta efter elefanter.
Gå INTE på bio
Har du bil, åk och sladda lite
Gör något olagligt ilag
Busa med någon av dina vänner utan att den märker det direkt
Klättra upp på ett tak och chilla
Laga mat tillsammans (inget kryddstarkt )
Åk båt om du har det
Fiska
Tänd en eld och grilla nåt och ha det mysigt

Eller något helt annat
Citera
2013-07-03, 01:48
  #6
Avstängd
CrackThiss avatar
Kolla på film och drick en flaska rödvin. Knulla, bli fast, bli besviken, gråt, sen är cirkeln sluten och det börjar om igen.
Citera
2013-07-03, 01:50
  #7
Medlem
OffensiveShits avatar
Ta en jävla promenad istället i det vackra sommarvädret. Känns det som om ni klickar så gå och fika där ni kan djupdyka i olika ämnen. Klickar det inte vid promenaden då kan du enkelt avisa snubben från din vagina genom att tacka för tiden och gå din väg efter en stund.
Citera
2013-07-03, 01:51
  #8
Medlem
Paintball? Skydiving?

Vadå klyschigt? När blev det klyschigt att ta en fika, finns inte så många alternativ om man ska ses avslappnat. Varför inte välja något säkert och beprövat? Middag och bio?
Citera
2013-07-03, 01:55
  #9
Medlem
Gå ut o ta en öl.
Bara gå runt på stan, första 10minuterna kan bli lite jobbig när man ses för första gången, efter det kan ni bestämma er om en fika eller andra alternativ.
Bio, ses nån timme innan och käka lite tillsammans.
Citera
2013-07-03, 02:36
  #10
Medlem
Om du har en bil kan du slira runt med henne på en tom grusplan. Hon kommer tycka att du är skittuff.

Oj, fan. Det var tvärt om. Fråga om han har en bil då.
__________________
Senast redigerad av hoaz 2013-07-03 kl. 02:39.
Citera
2013-07-03, 12:21
  #11
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz
Om du har en bil kan du slira runt med henne på en tom grusplan. Hon kommer tycka att du är skittuff.

Oj, fan. Det var tvärt om.

Kan hon väl göra, ger garanterat pluspoäng tänker träffa en tjej på tisdag, fast jag har framhjulsdriven bil.. inte säkert jag lyckas få in henne i bil heller haha. vi tänker spela minigolf?
fast den här tjejen har ångrat sig massa gånger så jag tar det rätt chill, förbereder mig på måndag typ.
annars tycker jag fika är bra med. bästa dejt jag varit på är nog dubbeldejt på liseberg.
__________________
Senast redigerad av CarlXII 2013-07-03 kl. 12:23.
Citera
2013-07-03, 13:09
  #12
Medlem
"Filmkväll" hos någon
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback