2013-07-02, 21:44
Medlem
flands avatar
Tjena när jag skulle runka idag så råka jag trycka eller göra något fick så ont i halva kuken. Vänta i 2 min fortfarande ont. Men det gör bara ont i halva ? Vad kan det vara ?
Citera
2013-07-02, 21:47
Medlem
Vassknivs avatar
Runkar du ofta eller? Ser det rött ut?
Citera
2013-07-02, 21:53
Medlem
Dr.Truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fland
Tjena när jag skulle runka idag så råka jag trycka eller göra något fick så ont i halva kuken. Vänta i 2 min fortfarande ont. Men det gör bara ont i halva ? Vad kan det vara ?

Du får ta det lite lugnt. En paus från runkandet kanske vore på sin plats!?
Citera
2013-07-02, 22:00
Medlem
flands avatar
Andra runken börja redan under första råka trycka någonstans. Men smäratan flyttades till vänster sida sen ?
Citera
2013-07-02, 22:38
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Du har väl klämt något blodkärl. Kroppen är bra skum ibland!

Är nog ingen fara ska du se!
Citera
2013-07-02, 23:14
Medlem
Du har nog drabbats av penisfriktion, det kan i värsta fall leda till impotens dvs att du inom snart framtid inte kan få upp penis i styvt läge. Detta är sällsynt men det händer. Det uppstår efter frekvent runkande, har du runkat två gånger per dag under en längre tid?

Mitt råd till dig Ts är att redan imorgon åka ner till närmsta vårdcentral! Din läkare kommer säga att det inte är någon fara, men läkare gör allt för att få patienter att gå hem för dom har redan så många vårdtagare, men insistera på att du har fått penisfriktion och att du KRÄVER behandling för det. Du kommer att få en spruta en gång i veckan i två månader i sidan av penisen samt en kräm du kommer att smörja in två gånger per dag i ett halvår.

Lycka till Ts och hör av dig hur det gick!
Citera
2013-07-21, 20:10
Medlem
skogssames avatar
Uppsök rättpsyk. De kan hjälpa dig........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in