2010-10-08, 17:47
Medlem
CuliusJeasars avatar
Jag kan inte riktigt förstå det svåra med det här vadet faktiskt. Mitt enda tips är att inte ha ätit på 3-4 timmar, så magsäcken är relativt tom, för 2 liter tar ju lite plats i magen rent volymmässigt. Annars ska det väl inte vara så svårt. Jag vet att jag själv har druckit en liter vatten (FMs hederliga gröna fältflaska), rakt upp och ner på 30-45 sekunder eller något sånt. Så 2 liter vätska på 15 minuter bör ju vara nemas problemas.

3500 kronor för det vadet verkar helt galet.
Citera
2010-10-08, 17:54
Medlem
Monsterpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobstick
enkelt de e bara bonga!

Det är det sista han ska göra. Om en ovan bongare trycker i sig så mycket kommer magen göra uppror å kasta upp allt igen.

Drick jävligt mycket vatten på morgonen så att magsäcken utvidgas. Tänk dock på att du måste hinna pissa ut allt innan vadet.

Häll upp ölen i stop innan så allt skum är borta. Är snällare för magen.

Det ska inte vara några problem alls att få in dessa lättförtjänta pengar.
Citera
2010-10-08, 18:03
Medlem
Gör en bong av en 2liters cola flaska. Du gör ett hål på 4X4cm mitt på flaskan, så klunkar du den vanligt bara. Tar ca 4-10 sek för en 33a.

Sen om du är på väg att spy så andas du fort in o ut flera gånger, då blir det svårare att spy
Citera
2010-10-08, 18:13
Medlem
ramlosablabars avatar
Har själv druckit 3 liter öl på ca 2 min under ölhävartävling.

Tipset är att rapa mycket. Ju mer du rapar mellan ölen/klunkarna desto mer släpper du på det tryck det kommer kännas som att du har i magen.

Skulle jag druckit 4 öl nu på tid hade jag köttat i mig 3 st fort, och tagit den sista långsamt.

Nej, jag är inget 200kilos raggare.
Citera
2010-10-08, 18:18
Medlem
backflasharns avatar
Bonga fosters så har du de där 3500 kronorna hur lätt som helst.
Citera
2010-10-08, 18:18
Medlem
herrlustigs avatar
Kör med bong eller ett stort glas!
Citera
2010-10-08, 18:35
Medlem
Byxfuckers avatar
Måste bara få skriva att TS är en kärring, vem fan kan inte dricka 4 öl på mindre än en kvart?!
Citera
2010-10-08, 18:37
Medlem
Se till att gå på dass innan ofc
Se till att ölen inte är alltför kall
Drick helst ur glas då jag personligen tycker det går segare med flaska(burköl är bannlyst,usch)
Som folk sagt tidigare försök få vätskebalansen rubbad innan med exempelvis salt mat,chips etc
Rapa så mkt du kan

OT:2L på femton minuter ska inte vara ngra problem.GL HF
Citera
2010-10-08, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sokarna
Tjena
Det är så att jag ska göra ett slags test om två veckor, jag ska dricka 2 liter öl på en kvart och det här är ett test jag måste klara (ett vad med stor summa pengar).

Jag är inte väldigt van med att dricka mycket öl och därför ber jag om tips om hur jag borde förbereda detta.

Har själv tänkt lite och jag hade tänkt dricka 1 liter ganska snabbt de första 5 minutrarna, och sedan dricka resten under 10 minuter.

Hur ska jag förbereda? Ska jag stå över att dricka under hela dagen tills det här testet skall göras? Ska jag göra av med mycket vätska typ basta, springa eller dylikt?

Jag vet att det finns massa ölmästare här! Hjälp mig!

EDIT: vill tillägga att det är starköl som ska drickas, tar gärna tips om hur jag kan öva några dagar innan

Två liter på en kvart? Baggis fixar du. Dra första litern snabbt. Zippa andra resten av tiden.

Personligen hade jag nästan betalat för få en extra liter på den kvarten. Hehehe. *Burp*

Fast jag har sagt jag skall sluta dricka nu. *suck*
Citera
2010-10-08, 18:38
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Drick grädde, då kan du halsa alkohol i mängder. Men inga hastiga rörelser och trilla inte. Då dör du.

(Jag är seriös, grädde funkar, men skakas man på nåt sätt om så kan du dö av alkoholförgiftning)

Dö av 2 liter öl?
Citera
2010-10-08, 18:41
Medlem
E.tunas avatar
Titta på den här videon för inspiration innan.

http://www.youtube.com/watch?v=puqIgnGzzKA
Citera
2010-10-08, 18:52
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
Gör en bong av en 2liters cola flaska. Du gör ett hål på 4X4cm mitt på flaskan, så klunkar du den vanligt bara. Tar ca 4-10 sek för en 33a.

Sen om du är på väg att spy så andas du fort in o ut flera gånger, då blir det svårare att spy
Tio sekunder för en trettitrea? Det borde till och med gå att göra snabbare ur burken med förbundna ögon stående på ett ben. Vad är meningen med att bonga om det går fortare att dricka ur ett vanligt glas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in