Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-30, 22:34
  #1
Medlem
muffen-91s avatar
Hejsan jag behöver hjälp och tips om bostad i varberg. Jag skall börja studerar där i aug så jag behöver ha en lägenhet,stuga,hus. Jag kan vill helst inte betala mer än 3000 kronor i månaden. Jag vill ha centralt så skolan är nära. Jag står i alla bostadsköer som finns men det händer inte jätte mkt. Så alla som har något bra att komma med är välkomna att dela dom med mej.

Mvh muffen
Citera
2013-06-30, 22:40
  #2
Medlem
Kolla blocket.se där läggs upp en del stugannonser och grejer. Råder dig dock att dubbla summan om du inte är inställd på att hyra ett rum som inneboende.
Citera
2013-06-30, 23:06
  #3
Medlem
TheQues avatar
Svagt inlägg men du kan prova lyckan i denna facebookgruppen, värt ett försök iallfall.

https://www.facebook.com/groups/67550525583/

Lycka till.
Citera
2013-06-30, 23:08
  #4
Medlem
edge22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffen-91
Jag kan vill helst inte betala mer än 3000 kronor i månaden.

Kort och gott - glöm det!

Vill du ha något nära skolan får du pröjsa minst det dubbla som BaraEnSanSak redan skrivit, annars får du bo mellan 2-3 mil från skolan och sen ta dig fram och tillbaka.

Det finns inte mycket att hyra alls i Varberg och ingen alls för den summan du kan/vill betala.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback