2013-07-16, 00:38
Medlem
Finns det nåt aktuellt foto på Id*?? Gärna i profil samt har motorcykeln hittats??
Citera
2013-07-16, 00:41
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Tror faktiskt att I*a kan vara vid liv. Hon kanske inte ens blev kidnappad eller mördad? Hennes bästa vän, som är hennes "kött och blod" verkar inte skriva så mycket om henne i sin blogg mer. Hon kanske har haft kontakt med I*a eftersom hon inte nämner henne i sin blogg längre, hade det varit min bästa vän så hade jag nog nämnt henne flera gånger efter att hon "försvann". Hon verkar inte oroad iallafall. Dessutom har hon svarat i ask.fm att I*a inte är död.

Man kan ju hoppas. Anledningen till att hon i så fall, lämnar sitt barn? Till vilket öde som helst? Det räcker med ,vem lämnar sitt barn! Det är ju obegripligt... (För mig i alla fall). För mig, verkar dom lätt störda allihop. Så visst är det möjligt, om än inte troligt.... Jag kan absolut inget om droghjärnor. Tror inte hon lever dock, tyvärr. Har redan visat var jag tror hon är.
Senast redigerad av Nicita 2013-07-16 kl. 00:49.
Citera
2013-07-16, 00:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogge12
Intressant, men hur passerar man viltstängslet? Finns det en grind åt "norr"? Hela området är ju fullt av hjortar så det kan ju inte finnas öppningar hur som helst.

Hmm skulle finnas en grind som var öppen men kan höra efter..
Citera
2013-07-16, 00:46
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Kan och vill inte röja källor, men det finns mer teknisk bevisning än vad vi kan skriva om här i tråden. GM har all rätt att vara nervös. Personligen ligger fokus på att hitta vart ge gömt flickstackarn.

Någon som vet om dB hade någon kontakt med ett lokalt slakteri?
Citera
2013-07-16, 00:48
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Tror faktiskt att I*a kan vara vid liv. Hon kanske inte ens blev kidnappad eller mördad? Hennes bästa vän, som är hennes "kött och blod" verkar inte skriva så mycket om henne i sin blogg mer. Hon kanske har haft kontakt med I*a eftersom hon inte nämner henne i sin blogg längre, hade det varit min bästa vän så hade jag nog nämnt henne flera gånger efter att hon "försvann". Hon verkar inte oroad iallafall. Dessutom har hon svarat i ask.fm att I*a inte är död.

Har följt tråden sen start men har totalt missat denna blogg...kan du länka?
Citera
2013-07-16, 00:48
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Han skall vara ostraffad vilket kan förklara varför han grät.... Vet vi att han har samma åsikter som hans vänner?
Ja det vet vi
Citera
2013-07-16, 00:51
Medlem
Byxan81s avatar
Det här med mc:n. Är det bekräftat överhuvudtaget att den är använd?
Citera
2013-07-16, 00:52
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fick också veta att nväst om dammen finns en väg som leder till DB, men den kan ibland vara sönderkörd av traktor.

Den vägen är "avstängd" med en förbudsskylt.
För övrigt var det för dålig väg för en modern hitlersläde iaf kan jag säga. Info från säker källa.
Citera
2013-07-16, 00:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Intressant, men hur passerar man viltstängslet? Finns det en grind åt "norr"? Hela området är ju fullt av hjortar så det kan ju inte finnas öppningar hur som helst.

Hur lång kan den vägen vara tro, som leder till DB och hur ser omgivningarna ut runt omkring? Om man startar och utgår från DB:s bostad och åker den vägen som leder till kräftdammen, är det då möjligt att komma in den vägen? de frågorna har jag nu ställt.
Citera
2013-07-16, 00:58
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
De där grejerna kan nog jag svara på. Har varit där ute och kommit fram till följande: I norra änden av området kör man eller har kört med skogavverkningsmaskiner. På området 100 meter bredvid dammen på höger sida står en vit pickup som min grabb sa att man kunde låna (vad f-n han nu menade med det). Däckspåren är för breda för att vara en vanlig personbils, men jag kollade inte om det kunde vara pickupens eller tillhörande en lastbil som hämtat timmer.

De hade någon slags skolavslutning med övernattning där förra året och då var det någon som körde ut båten som sjönk. Man kan med lätthet köra fram till spången som går tvärsöver dammen. Djupet är i alla fall så att killarna kunde hoppa/dyka i utan bottenkänning...

Det skadar nog inte om ägaren kompletterar mina svar om jag missat något...

Däckspåren är inte alls för breda för att komma från en personbil.
Skulle en timmerbil ha kört ner till jollen vid vattnet menar du?

Det finns större spår upptil, men verkligen inte intill jollen.
Pickupen stämmer, huruvida man kan eller inte kan låna den har jag ingen aning om.
Citera
2013-07-16, 00:58
Medlem
Byxan81s avatar
Varför kan inte BO ligga i en frysbox någonstans?
Citera
2013-07-16, 01:02
Medlem
panzertaxs avatar
Är väldigt nyfiken på hur timmerbilen släpat jollen dessutom då det var tydliga spår i gräset ner mot vattnet från jollen. Undrar också vad timmerbilen har gjort där då det inte fanns ett smack till avverkningsplatser där. Var har de kapat? är ju rätt lätt o få bekräfta det hela med vittnesmål isf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in