2013-07-06, 16:04
Medlem
okej, ja skrev för mkt förra inlägget, sorry ;( men det finns en grupp på fejjan som heter katten jamar...eller ibland säger; jag älskar dig <3 skapad av A.J å beskrivningen på gruppen låter såhär:
Män och Kvinnor. Alla dessa olikheter.... Varför inte bara prata om dem ibland? Kanske förstår vi varandra i slutändan eller så förblir avståndet stort, men jag tror vi kanske kan minska det genom att ha en öppen diskussion om allt som händer. Livet, familjen, arbetet, relationer...just name it

det ja ville få fram e att det finns många intressanta medlemmar A.J, D.B, K.P, F.H, B.R m.fl...
Citera
2013-07-06, 16:05
Avslutad
Va sägs om denna teorin då, Mannen som nu är gripen kanske är det för att hans fingeravtryck fanns på pistolen. Å han kanske va tidigare känd å daktad. Han kanske nekar att det är hans å säger att han gömt den åt någon som han vägrar uppge vem det är... Därmed skyddande av brottsling.. Hmm kanske lite vagt men i alla fall nått. Finns det annars några nyheter om pistolfyndet gett något??
Citera
2013-07-06, 16:07
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
Finns det någon koppling med Stridsbergsgatan 10 B
Det ser inte så ut när man kollar på ratsit, att det har med den anhållne att göra. Men visst kan någon i de två lägenheterna vara föremål för en av husrannsakningarna som gjordes.
Citera
2013-07-06, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Vad grundar på ditt påstående på att Polisen inte får ljuga?
Ljuga å ljuga.. Dom får inte säga att dom har bevis mot dig (tex) fast det inte finns.
MEN dom kan ju TRO att det finns bevis, och då säga att det finns.
Hänger du med?
Om inte så får du pma, lite väl ot nu känner jag
Citera
2013-07-06, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Finns det någon bild i tråden på den typ av bil som brann upp?

http://imgur.com/zrOb7h1
Citera
2013-07-06, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Är det lugnt på Hunneberg idag. Det hörs inget om verksamhet på fältet i tråden nu... Regruppering kanske?

Jag har åckså varit uppe idag på Förmiddagen Det var märkbart lugnt där uppe ite en polis Kansk är de inne på inre delen av berget o inte i utkanterna.
Citera
2013-07-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
okej, ja skrev för mkt förra inlägget, sorry ;( men det finns en grupp på fejjan som heter katten jamar...eller ibland säger; jag älskar dig <3 skapad av A.J å beskrivningen på gruppen låter såhär:
Män och Kvinnor. Alla dessa olikheter.... Varför inte bara prata om dem ibland? Kanske förstår vi varandra i slutändan eller så förblir avståndet stort, men jag tror vi kanske kan minska det genom att ha en öppen diskussion om allt som händer. Livet, familjen, arbetet, relationer...just name it

det ja ville få fram e att det finns många intressanta medlemmar A.J, D.B, K.P, F.H, B.R m.fl...

Ja och följ datumen så blir det ännu intressantare vilka som gillat och inte..
Citera
2013-07-06, 16:34
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Polisiär verksamhet på fältet - förekommer det idag? Är det någon som har kläm på det? Igår talades det om nytt letande på Hunneberg men idag är det dött. Har polisen slutat leta?
Citera
2013-07-06, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Vilket datum försvann i*a..??för här står det att hon gillat en bild nämligen på aj s grupp den 21 juni..

https://www.flashback.org/sp44187452
Citera
2013-07-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
http://imgur.com/zrOb7h1

Citat:
AJ: duger gott att ta sig från a till b
DB: gratis var den oxå

Är den stulen och vad står det på regplåten?
Citera
2013-07-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Någon som vet var "Bubbas bottennapp" är inspelad?

Det där är Igelsjön till 100 % säkerhet
Citera
2013-07-06, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Är den stulen och vad står det på regplåten?

AFC500
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in