2013-07-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Jag tyckte att advokaten TN sa på västnytt igår att det var fler personer i hennes lgh när hans klient var där, någon annan som hört det???
Citat:
Ursprungligen postat av AristoMarie
Jodå, det stämmer bra det. Till höger ligger nyhetssändningarna. "Västnytt, 5/7 21:23"
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/37-aring-anhallen
Man ska nog inte utgå ifrån att det var ett dråp. Flera personer kan ha planerat att döda henne. Hon kan t ex ha blivit vittne till ett allvarligt brott de begått. Och de kanske inte litade på henne?
Citera
2013-07-06, 10:35
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bottenmete
Ska man tolka T.N uttalande så verkar det dock som att det funnit flera personer på plats i lägenheten.

Enligt AJ ja, men vad säger Cl*ff? "Det var lugnt". Lugnt på festen eller mellan de två?
Citera
2013-07-06, 10:36
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Är det lugnt på Hunneberg idag. Det hörs inget om verksamhet på fältet i tråden nu... Regruppering kanske?
Citera
2013-07-06, 10:38
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han sa inte att han ringde, bara att han pratade med dem. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab

"
Mannen och den 23-åriga tvåbarnsmamman åt middag på lördagskvällen innan hon försvann från sin lägenhet i Trollhättan, enligt hennes pappa.

– Jag pratade med dem vid halv tolv på natten, då var allt lugnt, säger den försvunna kvinnans pappa till Aftonbladet."

Jag antog att han ringde.
Citera
2013-07-06, 10:38
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Är det lugnt på Hunneberg idag. Det hörs inget om verksamhet på fältet i tråden nu... Regruppering kanske?
Eller helgvila. Om IF är på Hunneberg är hon inte i livsfara.
Citera
2013-07-06, 10:39
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
"
Mannen och den 23-åriga tvåbarnsmamman åt middag på lördagskvällen innan hon försvann från sin lägenhet i Trollhättan, enligt hennes pappa.

– Jag pratade med dem vid halv tolv på natten, då var allt lugnt, säger den försvunna kvinnans pappa till Aftonbladet."

Jag antog att han ringde.
Det antar jag också, men det står inte.
Citera
2013-07-06, 10:41
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det antar jag också, men det står inte.

Då säger jag "Pappan hade pratat med dem vid halv tolv tiden och då hade allt varit lugnt."
Citera
2013-07-06, 10:42
Medlem
Hela tiden har det diskuterats runt att IF och AJ skulle varit ensamma med endast telefonpåhälsningar från pappa och exet, men det verkar inte stämma alls.
Verkar vara svårt att få reda på vilka fler som var där.
Citera
2013-07-06, 10:43
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Dom skulle väl få förstärkning under dagen från gbg?
Citera
2013-07-06, 10:44
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Dom skulle väl få förstärkning under dagen från gbg?

Men var är de då?
Citera
2013-07-06, 10:44
Medlem
Fingertutans avatar
Om inte någon redan nämnt det så var det knivhugg som är anledningen till avspärrningarna i Betty Backs park.
Har alltså ingenting med detta att göra.
Citera
2013-07-06, 10:45
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Men var är de då?
På väg antar jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto