2013-07-06, 15:44
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cradleoffilth
Ok, var bara litet nyfiken men...litet konstigt att ta bort bild på bilen..rädd för något eller ?

Ja, verkar som att han blev lite nervös. Han skrev en status om att bilen var stulen också, men jag har för mig att någon sedan sa att han tog bort statusen också. Något lurt är det ju.
Nej, jag hittar faktiskt inte bilden på bilen.
Citera
2013-07-06, 15:45
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Nu hänger jag inte med.
Du kan inte visa paragraf i lagen, pga att det inte är förbjudet?
Makes no sense
Lagen redogjordes för här: https://www.flashback.org/sp44197576
Det står inget om att det är förbjudet att döma någon för skyddande av brottsling om brottslingen är okänd.
Citera
2013-07-06, 15:46
Medlem
Den bruden verkar radera allt, som kan ha något samband med AJ ...
Citera
2013-07-06, 15:47
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Den bruden verkar radera allt, som kan ha något samband med AJ ...

Hon visste väl att det diskuterades hejtvilt om henne där, därför raderade hon väl allting, för att vi inte ska kunna snoka eller hitta något. Skumt minst sagt.
Citera
2013-07-06, 15:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vänligen chatta inte och maska namn om ni prompt måste citera kommentarer från bloggar och Facebook.

//Moderator
Citera
2013-07-06, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
De har all rätt att säga vad de vill. Polisen lägger ut dimridåer om det gynnar det aktuella fallet. Det är inte alls ovanligt att Polisen har goda relationer med flera journalister som hjälps åt att ge allmänheten falska uppgifter. Ändamålet helgar medlen.
Jag sa att det inte är tillåtet, du säger att dom gör det ändå, och det säger jag också.
Frågor på det?
Citera
2013-07-06, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Är en hårfin gräns mellan att ljuga och antyda. Sätta press på en människa under ett förhör är inget ovanligt. Inte ens i Sverige. Kommer inte ihåg vart mordet inträffa. Men har för mig personen hette Tommy. Han kom hem och fann sin sambo mördad. Han ringde polisen och när polisen kom till platsen grep de honom och såldes häktade honom för mord. De slängde fram bilder på liket, sa att personer sett honom utföra mordet. Tillslut kom det fram att han var helt oskyldig. Det var hennes styvbror Lennart som gjort mordet.
Men som sagt jag påstår inte det är såhär det är. Det var en teori likt många andra i denna tråden.
Ja, gränsen kan vara hur fin somhelst, men de får inte ljuga.
Vad dom sen gör är en annan sak..
Citera
2013-07-06, 15:55
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Den chansen är minimal, vet inte om jag ska säga tyvärr eller inte..
Kanske är bäst för barnen, säkrare. Och det är tyvärr...
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenetider
Men är du på riktigt eller?
Ett barn älskar sina föräldrar oavsett hur dåliga de än må vara som just föräldrar.
Man kan väl fan inte tycka att det är 'bäst för barnen' att deras mamma kanske är död och mördad?!!
Kanel-Kalle påstod väl inte att barnen inte älskar sin mamma.
För tyvärr är barn lojala mot sin mamma, t o m om hon slår dom.

Jag hoppas att I*a lever, men tyvärr så tror jag inte att hon gör det. Om det däremot vore nån av de ansiktstatuerade som försvunnit spårlöst, då skulle jag inte lägga två strån i kors för att de ens skulle hittas.

Men jag vågar påstå att barn som växer upp med det umgänge I*a verkat ha löper stor risk att själv sluta som ansiktstatuerade pundare. Och i många fall skulle det alltså gynna barnen att få komma till en annan familj/förälder.

Synd att de får föröka sig fritt, med ett så undermåligt avelsmaterial skulle jag föreslå sterilisering.
Citera
2013-07-06, 15:57
Medlem
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2236886-anhallen-forhors-om-inblandning
Tydligen sätter dom press på honom.
Citera
2013-07-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kanel-Kalle påstod väl inte att barnen inte älskar sin mamma.
För tyvärr är barn lojala mot sin mamma, t o m om hon slår dom.

Jag hoppas att I*a lever, men tyvärr så tror jag inte att hon gör det. Om det däremot vore nån av de ansiktstatuerade som försvunnit spårlöst, då skulle jag inte lägga två strån i kors för att de ens skulle hittas.

Men jag vågar påstå att barn som växer upp med det umgänge I*a verkat ha löper stor risk att själv sluta som ansiktstatuerade pundare. Och i många fall skulle det alltså gynna barnen att få komma till en annan familj/förälder.

Synd att de får föröka sig fritt, med ett så undermåligt avelsmaterial skulle jag föreslå sterilisering.
Man behöver inte vara ansiktstatuerad för att vara pundare...
Även "söta flickor" förökar sig fritt, med vilken skit som helst.
Citera
2013-07-06, 15:59
Medlem
Finns det någon koppling med Stridsbergsgatan 10 B
Citera
2013-07-06, 16:03
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ja, gränsen kan vara hur fin somhelst, men de får inte ljuga.
Vad dom sen gör är en annan sak..

Vad grundar på ditt påstående på att Polisen inte får ljuga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in