2013-08-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Läs mitt inlägg igen.

Är det någon som styr alls uppe i hjärnkontoret? De snackade inte om AJ, det kvittar hur många gånger man läser ditt inlägg igen, du snackar om fel person varje gång.
Citera
2013-08-22, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Du läste inte tror jag. Frågan gällde DB och varför han nu är släppt från häktet och om det händer att sånt sker, som jag svarade på.

Båda pojkarna i Lilla Björnligan har så klart insett vad dom har hjälpt till med och golat det sänker deras straff avsevärt. Att vara häktad med restriktioner om man inte är helt missanpassad är för djävulskt.

Ta mig på orden
Citera
2013-08-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
Intressant, Hon kanske hade med sig matlådor och lite tröst åt en stressad AJ
fick för mig hon knappt visste vem AJ var. utan de va ödlan som hade ttt med henne till festen. å sen fick hon posera tillsammans me ödlans bästis. sen att hon gilla hans status va ju inte de smartaste å göra. är ni säkra på att de va på samma ställe i Polen?
Citera
2013-08-22, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
fick för mig hon knappt visste vem AJ var. utan de va ödlan som hade ttt med henne till festen. å sen fick hon posera tillsammans me ödlans bästis. sen att hon gilla hans status va ju inte de smartaste å göra. är ni säkra på att de va på samma ställe i Polen?

Nu får du gärna utveckla Du har skrivit så många otroliga saker så ja börjar tro att du bor i Området Kanske t.om känner dom misstänkta?
Citera
2013-08-22, 21:33
Medlem
Citat:
Nu får du gärna utveckla Du har skrivit så många otroliga saker så ja börjar tro att du bor i Området Kanske t.om känner dom misstänkta?
nej bor inte ens i samma landskap utan de ja säger kommer från tråden. KR är kompis med TB skulle tydligen vart hon som tatt med henne till festen där de poserar me det pluggade vapnet. så ja vet ej mer än va som skrivs i denna tråd.
Citera
2013-08-22, 21:35
Medlem
Citat:
tycker mest att en dum blondin som ja fattat de knappt känner AJ får lite för mycke uppmärksamhet här??
Citera
2013-08-22, 21:38
Bannlyst
Citat:
nej bor inte ens i samma landskap utan de ja säger kommer från tråden. KR är kompis med TB skulle tydligen vart hon som tatt med henne till festen där de poserar me det pluggade vapnet. så ja vet ej mer än va som skrivs i denna tråd.

Ok men håller du med mig om att Lilla Björnligan golade på AJ för att slippa häktet och därför är dom släppta?
Citera
2013-08-22, 21:40
Medlem
wazladas avatar
Är det månne så att DB och FH har golat ner AJ?
DB och FH kan släppas från häktet BARA därför att brottet inte genererar mer än 2 år och ska därför inte vara häktade?
Citera
2013-08-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ok men håller du med mig om att Lilla Björnligan golade på AJ för att slippa häktet och därför är dom släppta?
faktiskt ingen aning? kan ju hända han som inte vart på resebyrån å hämtat ut sin biljett kan ha gjort. mer tveksam att DB gjort. verkar va alldeles för tajt me AJ.
Citera
2013-08-22, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wazlada
Är det månne så att DB och FH har golat ner AJ?
DB och FH kan släppas från häktet BARA därför att brottet inte genererar mer än 2 år och ska därför inte vara häktade?

Där sa du en bra och trovärdig sak!
Citera
2013-08-22, 21:44
Bannlyst
Citat:
faktiskt ingen aning? kan ju hända han som inte vart på resebyrån å hämtat ut sin biljett kan ha gjort. mer tveksam att DB gjort. verkar va alldeles för tajt me AJ.

Du vet mer än du säger mannen alla ser att jag greppar efter halmstrån du går rätt på grejerna.
Citera
2013-08-22, 21:47
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
tycker att de är jävligt konstigt att ingen förhört kr när dom vet att kr och aj umgicks och att aj och kr va i polen samtidigt ja tror aj berättat en hel del för kr och me tanke på bilden me dom varför betalar vi för poliser som inte kan sitt jobb

Är det bekräftat att AJ träffade KR i Polen? För att några ses posera tillsammans på en fest betyder inte att dom är tillräckligt nära vänner för att diskutera ett mycket allvarligt brott. Vad vi vet har TB varit inne på förhör efter AJ ringt henne förmiddagen efter I*as försvinnande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in