• 2
  • 3
2013-07-01, 10:32
Medlem
svartwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maerwin
aa men det blir nästan för lätt att få tag på dig. Du kan säkert åka fast lättare.

Du borde nog lära dig hur internetförsäljning på t.ex silkroad går till innan du öppnar käften.
Citera
2013-07-01, 16:45
Medlem
Citat:
aa men det blir nästan för lätt att få tag på dig. Du kan säkert åka fast lättare.

Du min herre är ny på internet förstår jag...

Ingen kan se att du har fått några pengar. Ingen vet vem säljaren är.

Hur torskar du? Polisen kan hitta dig på SR, maila dig beställa och betala men de vet inte vem du är...

Nu säljer inte jag men vet man hur man gör så är det idiotsäkert. Annars skulle ingen sälja på SR för som du säger, drogförsäljningen är inte direkt dold, men går inte att spåra..
Citera
2013-07-12, 15:58
Medlem
LegaliseItNows avatar
Citat:
DU skulle säkert åka fast på det lättast i hela den här tråden för du är för dum för att inte använda proxy servers och ett säkert betalningssätt. Andra som har åkt fast har haft helt dumma betalningsätt som att ta emot pengarna direkt till sin egna bank i sitt egna namn.

Du har ingen aning om hur lätt eller svårt det är för att få tag på mig, säg att du inte vet hellre än att du börja spy ut dig en massa okunskap.
Citera
2013-09-09, 16:00
Medlem
xtrftw1337s avatar
Sälj enbart via internet/post.. det säkraste alternativet.
Ingen mening att sälja IRL på gatan, om det inte då är nära vänner du säljer till då.

Alla är ämnad att torska förr eller senare om du håller på med IRL-affärer. Så håll dig borta från det.. du anar inte hur ryktet sprider sig som en löpeld. Till slut har du nog dina konkurrenter på dig eller så har någon snorunges käft börjat glappa..

Lycka till!
Citera
2013-09-09, 20:02
Medlem
bdbdbdbds avatar
INTE åka fast var det, lycka till
Citera
2013-09-12, 03:20
Medlem
idiot! skulle vara skottpengar på sådana som dig.....vill du förstöra ungdomars liv???vill du att folk ska hålla på med droger? vill du att folk ska få men för livet,dö på grund av dig.Fy fan spottar på dig
Citera
2013-09-12, 22:51
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpyclown
idiot! skulle vara skottpengar på sådana som dig.....vill du förstöra ungdomars liv???vill du att folk ska hålla på med droger? vill du att folk ska få men för livet,dö på grund av dig.Fy fan spottar på dig

Nej men det bör det däremot vara på dig. Hur förstör han ungdomars liv? Vad angår det dig om folk håller på med droger? Förmodligen gör du det också även om dina är lagliga. Du vet inte vad du pratar om.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in