2013-06-29, 17:25
Medlem
Har nu raidat hela internet utan att hitta ett skit, någon som har någon idé om hur man kan gå tillväga?

En "låsslunga" är alltså en sådan man öppnar dörrar inifrån utifrån genom brevinkastet med.
Citera
2013-06-29, 17:39
Bannlyst
Har man något vett i skallen så har man en "kopp" över vredet och där jag bor så är alla brevinkast igensatta och ersatta med postlådor eller postfack!
Citera
2013-06-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Har man något vett i skallen så har man en "kopp" över vredet och där jag bor så är alla brevinkast igensatta och ersatta med postlådor eller postfack!

Ja men vem fan bryr sig.

Jag samlar på bra ideer och saker som KAN användas till bra och mindre bra saker men det gör mig inte till en brottsling t.ex har jag en fet samling med perfekta inbrotts handskar av olika karaktär men har aldrig använt några och kommer troligtvis aldrig höra heller, samlar även på telefoner och kontantkort som är helt annonyma, olika tejp, sladdar osv JAG gillar att teoretiskt planera brott ochdiskutera brott.

Köss
Citera
2013-06-29, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inclouds
Ja men vem fan bryr sig.

Jag samlar på bra ideer och saker som KAN användas till bra och mindre bra saker men det gör mig inte till en brottsling t.ex har jag en fet samling med perfekta inbrotts handskar av olika karaktär men har aldrig använt några och kommer troligtvis aldrig höra heller, samlar även på telefoner och kontantkort som är helt annonyma, olika tejp, sladdar osv JAG gillar att teoretiskt planera brott ochdiskutera brott.

Köss

Ok hårding.
Citera
2013-06-29, 20:51
Medlem
Hur fungerar den? Kollade google men fattar fortfarande inte hur den används.

Denna ska tydligen vara hemmagjord http://www.dn.se/ImageHandler.axd/?i...ormat=original
Edit: Ligger inte den lösa stången fel på bilden?
Senast redigerad av SweCrime 2013-06-29 kl. 20:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in