2013-06-27, 18:39
Medlem
hej, jag har börjat prova lite med att stimulera röven, grejen är att jag har ingen aning om vad som är bäst att använda där och jag har inte råd att köpa allt som finns att testa, så tacka fan för forum.

nån som har nå bra tips på nån form av dildo eller nånting man kan köpa ? köpte en men den är väldigt stel och tråkig och jag får inte in den så långt heller, Killar och tjejer, tips?
Citera
2013-06-27, 18:44
Medlem
MaryBells avatar
Something that vibrates and are not to thick or large in size should do the trick. Trust me on this one.
Citera
2013-06-27, 18:46
Medlem
SeMeNoMores avatar
Finns ju leksaker speciellt designade för detta. Bara att kolla upp tills du hittar något som passar.
Citera
2013-06-27, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Something that vibrates and are not to thick or large in size should do the trick. Trust me on this one.

hmm , eftersom du förstod vad jag skrev men svarar på engelska så antar jag att du kan svenska så jag svarar väl på svenska.

om du har egen erfarenhet av någon speciell kan du linka nått sånt? tack.
Citera
2013-06-27, 19:02
Medlem
MaryBells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raeb120
hmm , eftersom du förstod vad jag skrev men svarar på engelska så antar jag att du kan svenska så jag svarar väl på svenska.

om du har egen erfarenhet av någon speciell kan du linka nått sånt? tack.

Ja, det går bra. Tar bara lite lengre tid at skriva på svenska.

Anyway. Something like this should get you started:

http://shop.duoshop.no/?3&productId=...1395&p2=0&p3=0

You should probably also check out what's happening in the gay toy department. Maybe you find something more suitable for a man.

Kom i håg at tjocka och stora saker är mycket svårare/tar längre tid at få inn.
Citera
2013-06-27, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBell
Ja, det går bra. Tar bara lite lengre tid at skriva på svenska.

Anyway. Something like this should get you started:

http://shop.duoshop.no/?3&productId=...1395&p2=0&p3=0

You should probably also check out what's happening in the gay toy department. Maybe you find something more suitable for a man.

Kom i håg at tjocka och stora saker är mycket svårare/tar längre tid at få inn.

tackar
Citera
2013-06-27, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av raeb120
hej, jag har börjat prova lite med att stimulera röven, grejen är att jag har ingen aning om vad som är bäst att använda där och jag har inte råd att köpa allt som finns att testa, så tacka fan för forum.

nån som har nå bra tips på nån form av dildo eller nånting man kan köpa ? köpte en men den är väldigt stel och tråkig och jag får inte in den så långt heller, Killar och tjejer, tips?

soppa in en penna (blyerts)

känns skönt
Citera
2013-06-27, 21:21
Medlem
zergrushs avatar
Om du planerar köpa en dildo eller vibrator, skaffa inte en som är för mjuk!
Skaffade min första alldeles nyligen och vibrator-stimulin är väldigt skön :3 Men den är ganska flexibel så det händer liksom inte så mycket med prostatan... Den bara böjer sig så man kan inte peta "rakt på" så att säga. Får mer ut av att använda fingrarna isåfall, just på prostata-fronten.
Citera
2013-07-02, 17:56
Medlem
En p-punkts leksak med eller utan vibrator. Har en killkompis som provat en sån, han var väldigt nöjd. Tror han köpte den här:

http://swedishsin.se/sexleksaker/but...analt/p-punkt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in