Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Läst tråden. Fann inget bevis för att mångkulturen inte fungerar.
Handlade mycket om Malmö och problemen med malmö handlar väl inte om hudfärg utan om att ekonomin är dålig pga för mycket människor som inte bidrar.
Det är inte negrerna i afrika som är problemet, det är all häxkonst, folkmord, medeltidsintelligens och impulsiva manchetestympningar. Det är inte klubben Hells angels som är problemet, det är att många där verkar ha en fallenhet för brottslighet. Det är inte pedofiler som är problemet, det är att dom gillar knulla barn. osv osv. Att du verkligen är såhär blåögt dum i huvet ditt mentala blindstyre är sannerligen roligt att få på pränt i text.
Citat:
Det finns 12000 företagare i skåne som ägs av invandrare.
Och minst lika många skattefuskare. Jag orkar inte ens skriva något om de extensiva ekonomiska eskapader våra raketforskare håller på med. Du är nog för dum för att fatta ändå.
Citat:
När jag besöker malmö och handlar, äter, åker taxi, buss, går på kultur och gör andra saker så träffar jag invandrare överallt som jobbar
Japp, skattefuskeri överallt. Du vet väl inte vad dessa invandrare tycker om dig sen heller? Du skulle säkert inte tror att jag var krigsris med mina åsikter om du såg mig irl heller.
Citat:
.... när jag handlar en skjorta på HM av en tjej i slöja, vad är det som inte fungerar
Nämn några utav alla våldtäkter, rån och våldsbrott du samtidigt inte ser men likförbannat sker ändå under den tid du köper din skjorta så är vi game.
Citat:
Om en kultur möter en annan vad är det som inte fungerar att två kulturer lever sida vid sida eller samtidigt?
"Möter" en annan. Jojo. Multikulti har aldrig fungerat, inte ens i dagens nutida rika västerländska i-länder som kan kväsa alla motsättningar med lagar, poliskårer, övervakning och särbehandling. Den multikulti du ser idag är en extremt parentes i historien som väldigt snart kommer dö ut. Förhoppningsvis kommer inte vi vita följa med i graven.
Citat:
I N.Y lever kulturer med varandra... vad är det som inte fungerar?
USA och sodomstaden N.Y i synnerhet är ju ett praktexempel på något fungerande eller hur?
Här har du en solskenshistoria ifrån mångkulturella usa. Knulla varandra är tydligen inte de enda de gör.
http://mentalzero.com/extreme-videos/fights/brutal-beating-and-home-invasion-is-caught-on-a-nanny-cam_6889/
Citat:
Att nån begår brott behöver ju inte betyda att företag som ägs av invandrare inte fungerar....
Om en invandrare äger ett företag borde det ses som ett brott i sig pga dessas kroniska vilja att leka med siffror i bokföringen.