2013-06-27, 11:32
Medlem
GrovvyZileans avatar
Min kockskola gick i konken efter att utbildningen blivit köpt av en skola, eller något liknande. Alla uppgifter och koder till våra leverantörer är borta. Iomd har vissa stannat upp i utbildningen och vissa måste förlänga utbildningen, vilket vi elever inte vill.

Jag söker därför en M&S kod jag och 3 till kan använda oss av i någon vecka för att beräkna våra menyer och inköp av varor, som är en mycket viktigt inom utbildningen.

Vet ej om detta är rätt kategori att fråga, flytta om något är fel mod.

Mvh // 4 blivande kollegor
Citera
2013-06-27, 11:42
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrovvyZilean
Min kockskola gick i konken efter att utbildningen blivit köpt av en skola, eller något liknande. Alla uppgifter och koder till våra leverantörer är borta. Iomd har vissa stannat upp i utbildningen och vissa måste förlänga utbildningen, vilket vi elever inte vill.

Jag söker därför en M&S kod jag och 3 till kan använda oss av i någon vecka för att beräkna våra menyer och inköp av varor, som är en mycket viktigt inom utbildningen.

Vet ej om detta är rätt kategori att fråga, flytta om något är fel mod.

Mvh // 4 blivande kollegor
Varför inte kontakta M&S och tala om som det är och fråga om de kan ge er nya inlogg?
Citera
2013-06-27, 13:01
Medlem
GrovvyZileans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Varför inte kontakta M&S och tala om som det är och fråga om de kan ge er nya inlogg?

Lärarna försöker fixa fram det, men det går inte framåt. Kanske får det efter sommaren säger dom, men då förlängs utbildningen :/
Citera
2013-06-27, 13:22
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrovvyZilean
Lärarna försöker fixa fram det, men det går inte framåt. Kanske får det efter sommaren säger dom, men då förlängs utbildningen :/
Ring själv?
Citera
2013-06-27, 17:08
Medlem
Nakishs avatar
Går det inte att missbruka dessa koder om man lämnar ut dem till någon random?
Citera
2013-06-27, 17:48
Medlem
GrovvyZileans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakish
Går det inte att missbruka dessa koder om man lämnar ut dem till någon random?

Jo visst går det, så är det med allt, och jag är helt med på noterna om någon känner sig skeptisk till detta. :/ hoppas bara på att någon tror mig, om någon vill ha mer kött på bena så kan jag skicka länkar osv om att vi är vi via P.M.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in