Citat:
Ursprungligen postat av
canine888
Har jag otur eller något? Man kan nästan tro att min amor gud gått och blivit full. Säkert med en jack daniels och massa strul överallt.
Seriöst: För jag jag hittar inte mr right. Mitt nuvarande jobb och studier gör det ju inte lättare heller att träffa någon. Så Istället möter jag mr kåt, mr player, mr hjärntvättad, mr ego, mr jagskaåkaiväg, mr jagtänkergöradigfull, mr skickamigmassanakenbilder eller mr hej-det-var-länge-sedan-ska-vi-ligga? Suck. Jag har iallafall inte tråkigt. Får mycket material till att göra skämtserier.
Men ändå när jag slutat leta så dyker en herre upp men han visar ju sig tidigt vara mr ta random ovan.. Gör jag något fel? Varför dras sådana herrar till mig?
Det var inte en så formulerande fråga "Var hittar man mr right".
Du hittar inte en "mr right", alla är vi olika och folk måste för i helvete börja acceptera olikheterna mellan individer vilket man inte gör i detta patetiska land.
Så gör du något fel? Hmm, inte vet jag, men accepterar du att personer är olika, alla har svagheter och styrkor, sluta leta efter fel.
Den här prinsessa drömmen som de flesta tjejer hjärntvättas med fortsätter i vuxen ålder och sedan blir män klandrade av dessa kvinnor (oftast feminister) och det här med prinsen finns inte, en man i grund och botten måste tjäna något på ett förhållande eller en relation i form av materiella ting/emotionella ting eller personlig utveckling och i dagenssamhälle så vill man trycka ner denna primitiva skillnad mellan män och kvinnor. Men som sagt gör du fel? Nej, inte var jag ser i ditt inlägg, men du gör väl tydligen något fel om du inte kan förklara simpelt vad som stör dig.