• 1
  • 2
2005-06-10, 20:24
Medlem
jORkas avatar
Myten, jakob, var i morgonpasset i morse. Lnk
intressant att han jobbar p servicehem. var det ngot som hnde med med honom efter succn med ...och stora havet? eller var han suspekt innan?
nn som har ngot intressant skvaller eller fakta?
urskta om det redan finns ngon trd, skte men fann ej.

edit: fr att hitta snacket med jakob, lyssna p sista kvarten av sista halvtimmen av dagens(10/6) morgonpasset.
Citera
2005-06-10, 20:25
Bannlyst
Vet att han har en grymt snygg syster
Citera
2005-06-10, 20:58
Medlem
Trentors avatar
Jag har aldrig riktigt frtsttt storheten med Jakob Hellman. Eller jag kan frst varfr folk gillar honom, han har ngot speciellt, men samtidigt r det inte speciellt jttebra. Personligen irriterar jag mig mest p han.
Citera
2005-06-11, 07:58
Medlem
J.Ns avatar
Jag har hrt bde att han "bara" fick skrivkramp och inte kunde prestera ngot i ltvg som han var njd med och att han fick problem med psyket. Skrivkrampen har jag fr mig att han nmnt sjlv i ngon intervju.

Jag har sttt p honom ett antal gnger nr jag bodde i Malm och det dr med psyket sg d ut att vara en mjlighet (fast han kanske bara var stressad av annan anledning vid de tillfllena?).

Han ska ven ha jobbat, under tiden sen frsta skivan, p Pgenbageriet i Malm.
Citera
2005-06-11, 13:27
Medlem
pockis avatar
Han var ju vldigt hypad i Musikjournalen fr ngra r sen, gick med p en intervju, hypen ledde till en konsert som s vitt jag vet gick helt fel, och efter det hrde man inte ett knyst.
(Fram till nu d)
Citera
2005-06-11, 13:33
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocki
Han var ju vldigt hypad i Musikjournalen fr ngra r sen, gick med p en intervju, hypen ledde till en konsert som s vitt jag vet gick helt fel, och efter det hrde man inte ett knyst.
(Fram till nu d)

Han var med p Kalasturnn -99(tror jag).

Den rknades nog som framgngsrik och inte srskilt nedbrytande psykiskt.
Citera
2005-06-11, 13:35
Medlem
De e ju s synd att han bara frsvann - eller bra p nt stt?

Jag tycker verkligen det fanns nt speciellt dr, en singersongwrier som var ett helt litet popband.
Citera
2005-06-11, 13:36
Medlem
snuts avatar
Jag har alltid tyckt att hypade Hkan Hellstrm knns som han gillar Jakob, kan detta stmma tror ni? Hkan knns lite likt Jakob i sin stil..
Citera
2005-06-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snut
Jag har alltid tyckt att hypade Hkan Hellstrm knns som han gillar Jakob, kan detta stmma tror ni? Hkan knns lite likt Jakob i sin stil..

Det var en bra iakktagelse, Hkan e helt okej men jag str mig p honom...

Hellman va lite coolare. Frn Voullerim frn brjan va?

"Hon har ett stt" r nog Sveriges bsta poplt, tillsamman med Lolita Pops "Hey Winner"....
Citera
2005-06-11, 13:47
Medlem
snuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Det var en bra iakktagelse, Hkan e helt okej men jag str mig p honom...

Hellman va lite coolare. Frn Voullerim frn brjan va?

"Hon har ett stt" r nog Sveriges bsta poplt, tillsamman med Lolita Pops "Hey Winner"....

Jag glmde sga ngot som du ppekade: Hkan gillar jag inte alls, medans jag lskar Jakob. Undrar om jag hade tyckt tvrtom om Hkan varit "frst"?
Citera
2005-06-11, 13:50
Medlem
Styrbjrns avatar
Jag sg honom p en liten musikfestival -03 (tror jag det var).
Han var s nervs s han fick g av scenen. Men efter ett massivt publikstd kom han igen och gjorde en bra spelning
Citera
2005-06-11, 14:01
Medlem
a4swes avatar
Jag hade aldrig hrt killen innan jag sg skivnamnet i omrstningen hr p FB om Sveriges bsta debutalbum.
Min bttre hlft tvingade mig att lyssna p honom och frst avfrdade jag det som skit men efter Hon har ett stt var jag helt fast, mycket kompetent ltskrivare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in