• 1
  • 2
2013-06-26, 01:59
Medlem
När ni känner på en gravid kvinna, känner ni att det är underbart och mysigt, eller fascinerande, eller tycker ni att det är rentav äckligt och att det är parasitvarning liksom? Alienvarning eller himmelskt?

Vad tycker ni helt ärligt?

Glömde nämna att jag menar främst era partners som varit gravida eller närmsta relationen till den gravida. Pratar inte om främlingars avkommor i första hand i alla fall.
Senast redigerad av Anonymousen 2013-06-26 kl. 02:19. Anledning: PS
Citera
2013-06-26, 02:02
Medlem
Helt ärligt?

Kul att du ska ha barn, men jag skiter i vad ungen gör i din mage, helt ointressant.

Kan tänka mig att det är annorlunda om man faktiskt ÄR farsa till snorungen.
Citera
2013-06-26, 02:03
Bannlyst
Dom gångerna jag känt på sparkande bebismagar så har jag blivit imponerad och uppfylld med glädje!

(Man/pojke)
Senast redigerad av RoktBogIBit 2013-06-26 kl. 02:05.
Citera
2013-06-26, 02:03
Medlem
Det är häftigt! Grattis får man väl lov att säga också.
Citera
2013-06-26, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Helt ärligt?

Kul att du ska ha barn, men jag skiter i vad ungen gör i din mage, helt ointressant.

Är du bitter över att du inte kan bli pappa eller nåt eller?
Citera
2013-06-26, 02:05
Medlem
SeMeNoMores avatar
Nu är jag van men i början var det en häftig upplevelse.
Citera
2013-06-26, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agor
Är du bitter över att du inte kan bli pappa eller nåt eller?

Varför skulle jag inte kunna bli farsa?

Att en unge sparkar i någon annans än min egna framtida frus/flickväns mage är för mig, som jag sa tidigare helt ointressant. På samma sätt är det lika ointressant att veta att lille egot tog sitt första steg och att nu har minsann lilla eva börjat skolan!

Alla ungar sparkar i magen, alla tar sina första steg och alla börjar skolan. Det är enbart speciellt om det är MIN unge som gör det.
Citera
2013-06-26, 02:09
Medlem
Citat:
Helt ärligt?

Du kanske misstolkade, menar givetvis om man är fadern till barnet. Sorry för förvirringen. Detta rör sig alltså INTE om främlingar!!
Citera
2013-06-26, 02:10
Medlem
Citat:
Varför skulle jag inte kunna bli farsa?

Att en unge sparkar i någon annans än min egna framtida frus/flickväns mage är för mig, som jag sa tidigare helt ointressant. På samma sätt är det lika ointressant att veta att lille egot tog sitt första steg och att nu har minsann lilla eva börjat skolan!

Alla ungar sparkar i magen, alla tar sina första steg och alla börjar skolan. Det är enbart speciellt om det är MIN unge som gör det.

Jag syftar på din unge. Tycker du det är läskigt/spännande eller äckligt eller vad tycker du om det?
Citera
2013-06-26, 02:11
Medlem
Yamamas avatar
Tycker det är super mysigt!! Kunde ligga flera timmar och vänta in små sparkar, när jag inte hade känt nån rörelse på länge blev ja orolig och trodde att bebisen var sjuk.
Aldrig äcklad, bara frustrerad att vara så nära men inte få hålla lillen i famnen.
Citera
2013-06-26, 02:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yamama
Tycker det är super mysigt!! Kunde ligga flera timmar och vänta in små sparkar, när jag inte hade känt nån rörelse på länge blev ja orolig och trodde att bebisen var sjuk.
Aldrig äcklad, bara frustrerad att vara så nära men inte få hålla lillen i famnen.

Jag tror TS vände sig till det manliga könet! Inte till kvinnor som varit gravida, men jag kan ha fel.
Citera
2013-06-26, 03:03
Bannlyst
Ts brukar mest snacka om hur det är att raka en katt i andra trådar, frågar mig om Ts är seriös eller en kvinna överhuvudtaget?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in