2013-06-25, 20:28
Medlem
Hur fungerar spelautomater? Då syftar jag på spelautomaterna man brukar se på krogar och pizzerior.

Inga spekulationer tack, utan ren fakta. Gärna med källor.
Citera
2013-06-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balkanpsyko
Hur fungerar spelautomater? Då syftar jag på spelautomaterna man brukar se på krogar och pizzerior.

JackVegas maskinerna är Server baserade, pizzerian exempelvis stänger klockan 11 och har man ett avtal så stängs Jackvegas servern ner då och upp igen när pizzerian öppnas, allt detta för lättare hantering och att kriminella inte kan sno maskinerna och använda dom i svartklubbar exempelvis.

Och alla krogar/pizzerior har olika avtal finns en Nattklubb där jag bor, dom har öppet till 03:00 men maskinerna stängs av 00:00.
Citera
2013-06-25, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balkanpsyko

Dom är programmerade i förväg,hur mycket dom ska ge ut...Ett sätt att vinna,det är att inte spela!
Citera
2013-07-23, 00:05
Medlem
Vukovars avatar
Min polare går på KTH och programerade en spelautomat en gång.

Tydligen så är dem gjorda så att du ska tjäna tillbaka lite mindre än det du satsade när alla omgångar är slut. Och vinner du i början så stäng av direkt.
Citera
2013-07-24, 18:01
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
Tydligen så är dem gjorda så att du ska tjäna tillbaka lite mindre än det du satsade när alla omgångar är slut.

Chockerande uppgifter!!! Hur kan detta få fortgå i det tysta??
Senast redigerad av mb20guy 2013-07-24 kl. 18:04.
Citera
2013-07-25, 14:58
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Igår 18:01
mb20guy
Citat:
Ursprungligen postat av Vukovar
Tydligen så är dem gjorda så att du ska tjäna tillbaka lite mindre än det du satsade när alla omgångar är slut.

Chockerande uppgifter!!! Hur kan detta få fortgå i det tysta??

Detta är väl inget nytt? klart dom betalar ut mindre än vad man trycker in, annars tjänar dom ju inget på att ha automater.

Sen så betalar inte automaten 10% mindre än vad just du trycker in i den. Utan den betalar tillbaka 90% av det som alla tryckt in i skiten.

Vilket betyder att det går att vinna stort.
Citera
2013-07-26, 23:56
Medlem
johanjosefssons avatar
Inte så bra idè att försöka vinna mot automaten. Egentligen ska man hålla sig borta helt då de är fruktansvärt beroendeframkallande. Ett tips kan vara (om man tar risken att bli beroende, upp till er!) är att sätta in en 50lapp och försöka vinna EN gång, och så fort du vunnit checkar du ut och tar hem markerna som maskinen spottar ut. Dessa gång att kopiera och använda nästa gång du besöker puben. Gratis öl och snacks! Inte fy skam!
Citera
2013-10-05, 20:19
Medlem
Hejsan! lånar denna tråd slipper jag göra en ny
Hur loggar man in på svenskaspels vegas maskiner? dessa som står på krogar/pizzerior..
Man skriver in numret man har på medlemskortet men vad är lösenordet? är det 4 siffror utav ens egna personnummer? isf vilka?
mvh !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in