• 1
  • 2
2013-06-24, 21:55
Medlem
ducklipss avatar
Jag har ett problem angående sex och som går mig på nerverna, som jag tänker söka upp en expert för rådgivning. Men först önskar jag läsa respons på ämnet av er andra forumsbesökare.
Problemet angår det eviga mysteriet kring den kvinnliga orgasmen under samlag. Jag är en tjej just fyllda tjugo, har varit sexuellt aktiv sedan 15 års ålder (aktiv med en partner sedan 17) och har nu haft stadig pojkvän sedan ett år tillbaka. Kärlekens eld brinner ännu het och vi har haft sex sedan vi träffades. Han den ende som jag har nått klimax med, vilket endast har uppnåtts genom oralsex. Men det här med samlag fungerar helt enkelt inte för mig. Jag har aldrig haft nåt problem med att bli våt och exalterad med min partner, men det stannar helt enkelt där. Jag har aldrig kommit till det stadie där en orgasm byggs upp.
Det har gått så långt att jag börjat ifrågasätta min läggning, eftersom jag varit säker i min bisexualitet i många år. Jag undrar om jag verkligen är den enda semi-heterosexuella tjejen som inte tänder på att ha en snopp i mig, det får sex att kännas så mekaniskt. Snarare tänder jag på själva fysiska känslan än hur ett heterosexuellt samlag ser ut, vilket resulterar i att jag brukar blunda. I övrigt är jag en väldigt sexuell person ändå ofta vill ha sex med min pojkvän och har dessutom inga problem med att komma på egen hand [kort Peter-Griffin-skratt].
Så låt mig höra från er tjejer som haft en liknande situation, och särskilt om ni lyckats överkomma detta problem mer eller mindre.
Citera
2013-06-24, 22:18
Bannlyst
Jag låg med en kvinna för ett år sen hon var 35 år hon hade aldrig tidigare fått orgasm vid samlag men den natten så fick hon det 3 gr.

Kanske så att din pojkväns pillesnopp inte är kompatibel med din kissemurra!
Citera
2013-06-24, 22:24
Medlem
ducklipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoktBogIBit
Jag låg med en kvinna för ett år sen hon var 35 år hon hade aldrig tidigare fått orgasm vid samlag men den natten så fick hon det 3 gr.

Kanske så att din pojkväns pillesnopp inte är kompatibel med din kissemurra!

Jag finner mig SKEPTISK till herrns förstnämnda lilla berättelse.
Citera
2013-06-24, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ducklips
Jag finner mig SKEPTISK till herrns förstnämnda lilla berättelse.

Ok.

Jag menar alltså att hon aldrig tidigare lyckats få det med enbart vaginal penetration medels pillesnopp, det var vad hon sa iaf.
Citera
2013-06-24, 22:40
Medlem
madmwazels avatar
Ett vanligt "problem". Du, som många andra kvinnor, behöver antagligen klitorisstimulans i kombination med sexet för att komma. Det är långt ifrån majoriteten av alla kvinnor som kan komma av endast "normalt sex", dvs. fitta+kuk. Smek dig själv eller låt din pojkvän smeka dig under sexet, ni kanske kan testa med vibrerande penisring?
Citera
2013-06-24, 22:49
Medlem
ducklipss avatar
Citat:
Ok.

Jag menar alltså att hon aldrig tidigare lyckats få det med enbart vaginal penetration medels pillesnopp, det var vad hon sa iaf.

Hm, det låter kanske mer logiskt. Befarar ändå att det kan vara svårt att lita på vad folk säger i sängen, speciellt om det inte är en pojk/flickvän, vilket jag förstås inte vet om din partner var.
Citera
2013-06-24, 22:54
Medlem
ducklipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madmwazel
Ett vanligt "problem". Du, som många andra kvinnor, behöver antagligen klitorisstimulans i kombination med sexet för att komma. Det är långt ifrån majoriteten av alla kvinnor som kan komma av endast "normalt sex", dvs. fitta+kuk. Smek dig själv eller låt din pojkvän smeka dig under sexet, ni kanske kan testa med vibrerande penisring?

Nej, att den delen av kvinnor är en minioritet är man ju väl bekant med. Man kan trots allt inte låta bli att avundas något irriterande mycket på dom, för det borde vara en majoritet.
Vibrator-svaret är något man ofta läser, blir att försöka igen med det. Dock inte en penisring den här gången, dom tenderar att vara för snävt åtsittande på stackars pojkvännen >.<
Citera
2013-06-24, 22:57
Bannlyst
Citat:
Hm, det låter kanske mer logiskt. Befarar ändå att det kan vara svårt att lita på vad folk säger i sängen, speciellt om det inte är en pojk/flickvän, vilket jag förstås inte vet om din partner var.

Vi hade känt varandra ett halvår då men inte porrat oss innan.
Citera
2013-06-24, 23:02
Medlem
ducklipss avatar
Citat:
Vi hade känt varandra ett halvår då men inte porrat oss innan.

Ah, menar ni på att skjuta upp på "porrandet" är en teori för lyckat sex?
Citera
2013-06-24, 23:10
Bannlyst
Citat:

Vi var inte tillsammans och blev det heller aldrig det var en engångsgrej, en rätt så trevlig sådan!

Nej det tror jag inte på, mycket sex blir bra sex enligt mina erfarenheter av nakengymnastik!
Citera
2013-06-24, 23:14
Medlem
madmwazels avatar
Citat:
Nej, att den delen av kvinnor är en minioritet är man ju väl bekant med. Man kan trots allt inte låta bli att avundas något irriterande mycket på dom, för det borde vara en majoritet.
Vibrator-svaret är något man ofta läser, blir att försöka igen med det. Dock inte en penisring den här gången, dom tenderar att vara för snävt åtsittande på stackars pojkvännen >.<

Penisringar finns i olika utföranden, även i omkrets.
Måste inte vara vibratorer, smek med handen bara... Jag har på senaste tiden lyckats med g-punktsorgasmer. Men det tog mig x antal år av sex innan det hände. För mig handlar det om ganska mycket "omständigheter", hur jag mår och vad vi gör, om jag inte fryser osv . Men det finns ju vissa ställningar (många av dem är jag lite för ovig för) som gör det lättare. Sök upp tekniker för g-punktsorgasm tillsammans med killen, utforska och ha kul. Ha inte orgasmen som målet med sexet, det blir aldrig bra...
Citera
2013-06-24, 23:26
Bannlyst
Citat:

Prova olika ställningar, en som kan vara värt att prova är att du ligger på mage pillar lite på dig själv när din karl ligger ovanpå dig och juckar med sin pillesnopp i din chichita!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in