2013-06-24, 16:57
Medlem
KTKs avatar
Tja. Vad konkret kan man göra åt saken? När det står "this computer already has a more recent version of google chrome components" vid nedladdning slut . pls use a more recent version installer.

Har testat en hel del innan. avser en äldre laptop dator, win xp, mozilla firefox används
Citera
2013-06-24, 17:18
Medlem
larvenfs avatar
Gå in här
C:\Users\Användarnamnet på ditt konto\AppData\Local\
och ta bort google mappen sen installerar du google chrome igen.
Citera
2013-06-24, 20:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> ÖDIT

//Mod
Citera
2013-06-25, 16:47
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larvenf
Gå in här
C:\Users\Användarnamnet på ditt konto\AppData\Local\
och ta bort google mappen sen installerar du google chrome igen.

tack men vilket användarkonto menar du?
Citera
2013-06-27, 14:46
Medlem
KTKs avatar
Förstår inte riktigt vad du menar, men nu har jag sökt i windows sökassistens och rensat bort allt vad chrome och google heter och även på c:/program samt C:\Documents and Settings\jag\Mina dokument\Hämtade, install program google chrome. Samt rensat med cc cleaner och strimlat allt i papperkorgen med ASC. Samt att datorn ville inte först att jag tog bort google update eller crash rapporter men dom är veck med.

I övrigt vill cc cleaner att man ska rätta till registerstädaren att man ska rätta till active x/com problem avseende google update men det skiter jag i för jag tro jag inte kan rätta till chrome då

Så nu äre väl bara starta om då och installera på nytt från nätet? Gör ett försök till...
Citera
2013-06-28, 11:55
Medlem
KTKs avatar
Nej tyvärr det gick inte,, nån annan som kan svara?
Citera
2013-06-28, 12:09
Medlem
AutofyllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTK
tack men vilket användarkonto menar du?

Du har en användare på datorn som du är inne på, du kan se namnet på användaren när du loggar in eller när du trycker på start knappen så ser du det högst upp.

Oftast så heter användaren 'ditt namn' .
Citera
2013-06-30, 23:29
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutofyllarN
Du har en användare på datorn som du är inne på, du kan se namnet på användaren när du loggar in eller när du trycker på start knappen så ser du det högst upp.

Oftast så heter användaren 'ditt namn' .

Nej tyvärr det går inte. C:\Users\namnet\AppData\Local\ har jag skrivet mitt användar namn (inloggningsnamn) namnet i både stor bokstav och liten i början på "den här datorn", kommandotolken och "kör" i startmenyn :I. Datorn går hårt på 90-100 procent

Dvs det händer ingenting och man kommer inte vidare
Citera
2013-06-30, 23:35
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Nej tyvärr det går inte. C:\Users\namnet\AppData\Local\ har jag skrivet mitt användar namn (inloggningsnamn) namnet i både stor bokstav och liten i början på "den här datorn", kommandotolken och "kör" i startmenyn :I. Datorn går hårt på 90-100 procent

Lika bra att ge upp , hd är väl paj igen eller typ processorn
Citera
2013-07-01, 12:15
Medlem
KTKs avatar
Ingen som kan hjälpa mig ??
Citera
2013-07-02, 19:59
Medlem
AutofyllarNs avatar
Citat:

Du har alltså skrivit in det, prova att klicka dig fram från C:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in