Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2013-06-24, 16:55
  #13
Avstängd
mypenisatraps avatar
hahaha, 5 av 5 !
1:a som hamnar i rättegång pga. snusmissbruk ?!

Snusar kanske en gång varannan månad i samband med fest eller så, och då blir det som jungfrusnus varje gång...det snurrar och man blir pigg som en Duracellkanin. Varar max 15-20 minuter, men e jäklit nice.

Har också märkt stora skillnader i rus, då jag alltid bommar och då har testat en massa olika sorter, några knappt pirrar lite, andra gör en till Kung-i-baren

Dock inte tagit mer än en åt gången...
Citera
2013-06-24, 17:29
  #14
Medlem
Bra rapport haha! Att åka dit för misshandel under snusfylla är fan underbart!
Själv har jag snusat i många år, och har ett fåtal gånger köpt Oden Extreme, den luktar jävligt äckligt och smaken likaså.
Håller mig till min käraste Granit istället
Citera
2013-06-24, 17:32
  #15
Medlem
Anmäl chauffören för att han höll fast dig. Så får man inte göra och slaget på käften är nödvärn.
Citera
2013-06-24, 17:39
  #16
Medlem
8814s avatar
Oden är vidrig, rakt igenom. Aldrig provat extreme dock, den hette oden extra stark eller något liknande, helt omöjligt på tom mage och detta är från en som ständigt har en prilla lös inne. Man måste vara bra jävla dum för att köpa det här snuset, göra sig ännu mer beroende och må illa, wtf liksom
Citera
2013-06-24, 18:13
  #17
Medlem
annsi6s avatar
Haha, jobbigt!!

Jag testade ett nikotinplåster och tyckte inte att det funkade så jag satte på alla plåster,
sen låg jag där på golvet, spydde tre gånger på väg till toan
Jävligt snurrigt blev det
Citera
2013-06-24, 19:17
  #18
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nummer10011
Givetvis är jag medveten om att man kan bli förgiftad av gift.

Att man mår illa, spyr och kanske till och med däckar är en självklar reaktion, men det idiotiska beteendet kan omöjligt skyllas på nikotinöverdos
Illamåendet och spyan gjorde snuset. Hans beteende gjorde alkoholen, missade du den?
Citera
2013-06-24, 19:46
  #19
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Känner igen mig själv i allt TS skriver, en klockren beskrivning av vad snuset kan göra med en. Inte minst eftersom man underskattar snuset.

Har testat en del saker och hade man känt likadant av någon annan drog som man gör när man mår illa av snus hade man genast slutat dosera men ingen vill vara kärringen som inte klarar sina prillor så det slutar alltid med spya för mig när jag tampas med det svarta guldet...
Citera
2013-06-24, 19:51
  #20
Medlem
maxioffs avatar
Du ÄR en kärring alltså!
Citera
2013-06-24, 19:58
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Illamåendet och spyan gjorde snuset. Hans beteende gjorde alkoholen, missade du den?
Jag uppfattade det som att snusen ansågs vara orsaken till beteendet.
Citera
2013-06-24, 20:09
  #22
Medlem
Kumpalumpurs avatar
Asså seriöst?
Citera
2013-06-24, 20:13
  #23
Medlem
Hatreds avatar
Nikotin i för hög dos är dödligt. Svårt att andas, lungorna kan lägga av. Läst det någon stans men minns inte vart och orkar inte leta
Citera
2013-06-24, 20:21
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred
Nikotin i för hög dos är dödligt. Svårt att andas, lungorna kan lägga av. Läst det någon stans men minns inte vart och orkar inte leta
Om det var riktat till mig så är det är inget nytt, nej.

Det som ungar idag tycks tro (enligt min uppfattning) är dock att nikotinet gör att du blir fullare/galnare till den grad att man slår till en taxichaufför.

TS och ni andra kanske inte syftar på TS beteende när ni säger saker i klass med att "snus kan göra dig galen", men jag får uppfattningen av att folk verkar tro det i den här tråden eftersom folk verkar tycka att det är snusen som direkt har orsakat TS kommande rättegång.

Men förhoppningsvis har jag uppfattat er i tråden fel
__________________
Senast redigerad av nummer10011 2013-06-24 kl. 20:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback