Svara
2015-11-24, 00:45
Medlem
måste väl vara fler än jag och några inom min omgivning som får helt sjukt nice rus av denhär snusen? jag snusar alltsåinte konstant utan bara på fest, för rusets skull. blir helt tung i hela kroppen och kan knappt prata i några minuter, helt full av eufori liksom. inte det minsta illamående
Citera
2016-06-10, 14:11
Medlem
Hahahahaha, snear du på snus ska du nog inte testa starkare grejer
Citera
2016-06-10, 17:09
Medlem
Illustrations avatar
Sitter och skrattar ihjäl mig, snear du på snus så skall du nog inte ha planer på andra saker.
Citera
2016-06-10, 19:55
Medlem
Haha! ^^ sjuk rapport!

Kan relatera lite själv då en polare erbjöd en General Onyx i gymnasiet.

Utan mycket erfarenhet eller mat i magen så snurrade det till som en lagom fylla i ungefär 20min.
Satt på lektion dessutom. Medan läraren ställde frågor så satt jag fnittrandes och upptagen med att häpnas av ruset från en jävla snus!

En av dom roligaste lektionerna jag haft iaf. ^^
Citera
2016-06-11, 08:22
Medlem
Hahahaha!
Senast redigerad av Nemmirc 2016-06-11 kl. 08:27.
Citera
2016-06-11, 14:54
Medlem
2.2g per prilla är ju inte farligt mycket. Men blir du såpass dålig av några prillor rekommenderar jag inte Siberia då det är 4.3g per prilla. Men som ovanstående sagt så ska man spotta ut snuset om det inte känns bra. Just Oden extreme är ju inte farligt starka, men klart om man är ovan ska man kanske inte trycka upp tre stycken.

SNUSA MED STIL
MVH storsnusare.
Citera
2016-06-28, 00:32
Medlem
Rick.Jamess avatar
Bästa jag läst på ett tag. Kan förhoppningsvis ge lite perspektiv åt små snorungar som tycker det är häftigt att röka spice o annat skit och sedan skriva en värdelös tripprapport, på en obegripligt låg svenskanivå och posta det i detta forum.

Tack för distansen
Citera
2017-09-16, 00:59
Medlem
skalpelliboys avatar
Har snusat Odens Extreme White Dry länge nu, känner inget alls av det mera, TS måste ha haft otroligt låg tolerans, för jag känner en grabb som hade fyra sådana prillor i käften på en gång (han va bara 16 då). Har dock också en gång bjudit en annan polare på en sådan som h_n reagerade starkt på: spydde flera gånger framför mig fastän snusen var ute för länge sedan, OBS personen var ju inte en snusare/rökare. Men det var ju iof inte jag heller när jag började med den sorten. Det är långt ifrån den bästa, eller ens starkaste, men den är definitivt starkare än de flesta- ni kan ju tänka er när jag tar en t.ex general, känns ju inte ens att man har en inne nu mera. TL;DR: stark, inte bra om du inte redan brukar mycket nikotin.
Citera
2017-10-06, 15:27
Medlem
Nästa gång får du ta 3 Siberia, dom ere 4,5% nikotin i, då jävlar
Citera
2017-11-23, 05:04
Medlem
skalpelliboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoernst
Nästa gång får du ta 3 Siberia, dom ere 4,5% nikotin i, då jävlar
3?! Det är fan overkill om något
Citera
2018-05-05, 14:33
Bannlyst
testa siberia nästa gång, dubbelt så stark och tre gånger så god.

som vanesnusare sedan 15 år tycker jag inte att det känns nån skillnad med starkare snus, kan plocka in 3-4 st och känner inget alls, testa att mula in 20 gram odens extreme lös iställer så ska du få se på åka..

Citat:
Ursprungligen postat av Cultivator
Jag kröp upp i deras badkar där jag sedan låg 20 minuter avsvimmad tills någon bankade på dörren, När jag försökte resa mig upp ur badkaret så gled jag omkull och slog i bakhuvudet i kanten och svimmade av igen.

haha bara den delen får du 5/5 stjärnor, bästa jag har läst på länge
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-05-05 kl. 14:39.
Citera
2023-01-13, 19:27
Medlem
Cultivators avatar
Nu pöjkar, nu snusar jag igen. Livet.
Det är som färgteve!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem