Citat:
Ursprungligen postat av
DenSomSoker
Tackar för infon och bilderna! Uppgiften utförd med MVG!

Skön lirare på gården, med tanke på hans hetsiga humör så dolde han säkert något! Ni får smyga runt i skogen med kikare och avslöja honom! Haha
Tackar tackar! och tack för tipset, även om det inte var så mycket så är det alltid roligt att utforska!
Längre upp på vägen förbi skyddet vid vändplatsen gick vi längst en övervuxen väg i hopp om att finna något, efter ca 1 kilometer brutal nedförsbacke så kom vi ut på vanliga vägen.. gosh darnit Harry!
Citat:
Ursprungligen postat av
Infotizer
Kan ju undra om FMV fått mera pengar i år, dom brukar ej montera grönt länge pg av mer kostnaden mot vita.
Har ingen aning du, men inget var nerplockat från masten sen sist så man kan ju bara anta att dom ska där ska upp!
+ att det låg en stor kabelrulle för att dra ny kabel!
Min största undran är dock vad som var i lådorna utanför ingången! 200 kilo? pos 15A?
Kan det vara två nya lönnfeta mastoperatörer importerade ifrån storstaden? fått åka låda till Norrland.