2013-06-24, 09:19
Medlem
cnbizzzs avatar
Aldrig hört talas om den Combon hade sparat mina lergigan om jag vetat om den här blandningen var flippad med lyrica .
Citera
2013-06-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
kan ju vara i samband med att jag slutar röka cannabis.. Men iaf lergigan gjorde mig seg och trött. Fast sov dock ej bättre på dem, fick endast sjuka mardrömmar.. Som hela min ort va ute efter mig osv hahah

Nu slänger jag dessa lergigan!

Lämna dem åter till ditt apotek istället.

Lergigan är en medicin som b.la används vid åksjuka, allergier och psykiska besvär.
Citera
2013-07-14, 17:17
Medlem
bananmuslis avatar
Första gången jag tog Lergigan så tog jag fyra stycken, vilket jag inte skulle ha gjort eftersom det slutade med att jag svimmade, vaknade upp på mitt golv och tänkte inte så mycket mer på det utan fick en oförklarlig lust att gå ut och springa några kilometer. När jag passerade en buske hoppade plötsligt en äcklig jävla orm fram och väste åt mig. Vet fortfarande inte om det var en väldigt verklig dröm eller om ormen faktiskt fanns på riktigt. Riktigt obehagligt. Sedan dess har jag nöjt mig med två åt gången och då blir jag bara lite (observera lite) småflummig och hör abstrakta röster vilket gör mig lugn på ett märkligt sätt. Fick förresten Lergigan i stället för Benso eftersom jag var dum nog och berättade för min läkare att jag testat lite olika droger. Varför i helevete säger man det till en läkare som tänker skriva ut Benso till en? Fortfarande irriterad på mig själv över detta. Fast i och för sig så vet väl läkaren vad som är bäst för mig.
Citera
2013-07-15, 09:26
Medlem
This_is_me_s avatar
Ja lergigan måste vara den sämsta medicin som någonsin funnits. Det enda jag fått ut av skiten är myrkrypningar och förvirring. Denna medicin borde tas bort helt och hållet.

Finns det någon som tycker något positivt om detta rävgift.
Sen har vi Atarax... Ja det hör inte hit, men ändå.
Citera
2013-07-16, 02:23
Medlem
ambigues avatar
Visar bara hur olika vissa meds fungerar för olika personer, personligen sover jag rätt bra på lergigan men tar jag höga doser får jag en otroligt obehaglig känsla i kroppen och den försvinner enbart när jag lägger mig och släcker lampan.
Det är som om det kryper i hela kroppen. Usch.

Men med 2x25mg kan jag somna rätt men det tar lång tid innan jag får effekt. I kombination med stilnoct fungerar dom som bäst.
Citera
2013-07-16, 08:28
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Visar bara hur olika vissa meds fungerar för olika personer, personligen sover jag rätt bra på lergigan men tar jag höga doser får jag en otroligt obehaglig känsla i kroppen och den försvinner enbart när jag lägger mig och släcker lampan.
Det är som om det kryper i hela kroppen. Usch.

Men med 2x25mg kan jag somna rätt men det tar lång tid innan jag får effekt. I kombination med stilnoct fungerar dom som bäst.

Ja, det är kanske bra att någon finner lergigan bra.
Citera
2013-07-28, 15:25
Medlem
warwolfs avatar
Brukar ta 100 mg lergigan ibland. Tycker inte den hjälper mig att somna så värst mycket, däremot sover jag djupt och länge morgonen efter och blir seg resten av dan.
Citera
2013-07-28, 16:02
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warwolf
Brukar ta 100 mg lergigan ibland. Tycker inte den hjälper mig att somna så värst mycket, däremot sover jag djupt och länge morgonen efter och blir seg resten av dan.

En fråga varför gör du det och varför en glad smiley efter "seg resten av dan"?

Själv håller jag med trådens författare, lergigan är rent skit, precis som alla antihistaminer som man får utskrivet för att minska ångest eller för sömnen, det är ju bara ett helvete att ta skiten. Då är jag hellre sömnlös.
Citera
2013-07-28, 16:15
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warwolf

Vem är du? Vad jobbar du med? Varför tar du100mg ibland? Vad är det roliga med att bli seg dagen efter av antihistaminer? Har du ätit några andra tabletter i ditt liv som du anser vara riktigt bra piller, så som du tycker om lergigan?

Propavan? Atarax? Flunitrazepam? Inderal? Något?
Senast redigerad av This_is_me_ 2013-07-28 kl. 16:19.
Citera
2013-07-28, 16:18
Medlem
fick atarax och lergigan innan mot ångest och sömn, hjälpte inte ett skit kände ingenting,

går på zolpidem och benso idag
Citera
2013-07-28, 16:28
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Vem är du? Vad jobbar du med? Varför tar du100mg ibland? Vad är det roliga med att bli seg dagen efter av antihistaminer? Har du ätit några andra tabletter i ditt liv som du anser vara riktigt bra piller, så som du tycker om lergigan?

Propavan? Atarax? Flunitrazepam? Inderal? Något?

Ja tänk om den där grabben skulle pröva ens zopiklon eller något, han skulle finna nirvana om han ens kan överväga att ta 100mg lergigan, det är en helt jävla sinnessjuk åsikt, aldrig någonsin stött på någon som ser positivt på den äckliga känsla man får dagen efter av sånt här gift.
Citera
2013-07-31, 14:03
Medlem
bananmuslis avatar
Herreguuud vilka jävla myrkrypningar säger jag bara, aldrig aldrig mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in