2013-06-22, 23:26
Medlem
Wasp.s avatar
När jag var "liten", kanske 12 års åldern eller så, då räckte det att jag gned mig mot en kudde lite och fick orgasm (är tjej). Nu när jag är 24, har jag rätt svårt för det. Är det fysiskt eller psykiskt detta? Det sägs ju att klitoris aldrig "åldras" och även att tjejer inte har samma hormongrejer på gång i den åldern som killar har. Kan detta vara psykiskt? Att man helt enkelt haft mycket sex, bra som dåligt, glömt vad som bara känns skönt, stress, porr... Någon som känner igen sig i alla fall??
Citera
2013-06-22, 23:38
Medlem
Snoddlans avatar
Det kan mycket väl sitta i huvudet, man måste ju vara avslappnad, annars går det inte..
Citera
2013-06-22, 23:46
Medlem
Wasp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
Det kan mycket väl sitta i huvudet, man måste ju vara avslappnad, annars går det inte..

Jag känner mig oftast avslappnad, kanske litet tankspridd ibland men inte mkt. Nu menar jag också när jag gör det ensam och då har man ju inte så mycket att stressa över
Citera
2013-06-23, 04:51
Medlem
sadjunkys avatar
vem vet, kanske är porrimpotensen som kommit till dig x3 finns en rätt stor tråd om det, o hur killar behandlar det.

du kan ju alltid pröva att inte vara sexuell, elr får nån sexuell njutning i några månader tills du "glömt" bort det hur det känns. o när du väl gör det igen så kanske det är extra skönt.

ungefär som droger, du bygger upp en resistens o får inte samma rus som du en gång gjorde.

och mycket sitter i psyket ja. lycka till
Citera
2013-07-05, 09:22
Medlem
Det sitter nog i huvudet. Av vara avslappnad or A och O!
Tycker du ska börja med att hitta dig själv igen, lek med dig själv utan att sätta så
stor vikt på att få en orgasm. Ställning, plats, omgivning, belysning osv, försök och hitta de
som passar dig.
Citera
2013-07-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wasp.
När jag var "liten", kanske 12 års åldern eller så, då räckte det att jag gned mig mot en kudde lite och fick orgasm (är tjej). Nu när jag är 24, har jag rätt svårt för det. Är det fysiskt eller psykiskt detta? Det sägs ju att klitoris aldrig "åldras" och även att tjejer inte har samma hormongrejer på gång i den åldern som killar har. Kan detta vara psykiskt? Att man helt enkelt haft mycket sex, bra som dåligt, glömt vad som bara känns skönt, stress, porr... Någon som känner igen sig i alla fall??

Klart det är viktigt att vara avslappnad.. Men idag finns det finns ju också en hel del massa bra krämer och sånt som leder till lättare orgasm.
Viamax provade jag och den var riktigt grym!!! Blev mycket känsligare av den..
http://www.morethanlove.se/viamax--s...311-c-164.aspx
Citera
2013-07-08, 13:43
Medlem
InkMeBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wasp.

Har inte haft liknande problem men just med orgasmer så ger övning färdighet. Samma metoder kanske inte fungerar på dig nu som för 10 år sen? Jag har skrämmande enkelt för att komma men det betyder inte att vilken som helst metod fungerar. Så köp lite leksaker och ge dig ut på upptäcktsfärd, kanske också med en fin hane. Till slut hittar man det som får en att komma hur enkelt som helst. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in