Har mått väldigt dåligt i över ett år nu.. för ett par dagar sen fick jag tag i rätt så mycket medicin som jag funderat på att överdosera. Är ensam hemma i ett par dagar nu, funderar på att ta tabletterna och gå ut någonstans och lägga mig så mina föräldrar slipper hitta mig. Men jag undrar hur stor är risken att någon hittar mig om jag går ut djupt in i nån skog eller liknande?
Kämpa! Gör vad som helst förutom att ta ditt liv, du kan aldrig ångra dig. Om det är så jävligt så fortsätt kämpa, blir det inte bättre om ett år så minns du ändå inte det när du säger godnatt för sista gången. Du måste kämpa hårdare om du inte hittat någon mening med att fortsätta leva. Råna en bank eller slå en katt på käften, i värsta fall hamnar du i fängelset där du kan avsluta skiten om du så vill. Ta kontakt med någon för tusan, sluta släpa all skit själv.
Vill du inte att dina vänner/familj ska veta vad som hände med dig om du nu tar livet eftersom du inte vill bli hittad? Dom kommer spela upp olika hemska scenarion i huvudet om vad som kanske hände dig om dom aldrig får veta vad som hände.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!