• 1
  • 2
2013-06-22, 17:56
Medlem
Jag har hört att det finns olika typer av sexklubbar runt om i Stockholm, men det är lite överdrivet tycker jag. Finns det någon klubb där alla bara har lite mindre kläder och inte är så extremt fina av sig?
Jag letar inte efter en äcklig klubb utan en klubb där folk kan släppa loss lite mer än vanligt alltså.
Många av dessa sexklubbar verkar inte ta in ensamma killar som inte kommer med en tjej, så det är ju nästan helt uteslutet ändå.
Citera
2013-06-25, 01:43
Medlem
Jag tror att Golden Hits, Engelen och framförallt Finlandsfärjan har det du söker.
Citera
2013-06-25, 10:12
Medlem
Hur fungerar en "sexklubb" i stockholm om jag får fråga?
Citera
2013-06-26, 15:08
Medlem
Club Privé?
Citera
2013-06-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hur fungerar en "sexklubb" i stockholm om jag får fråga?

Oftast är de ju till för par som åker dit för att ha sexuellt umgänge tillsammans med andra.
Citera
2013-06-26, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrie
Oftast är de ju till för par som åker dit för att ha sexuellt umgänge tillsammans med andra.
Ja men knullar dom på bardisken eller har dom privata rum eller vadå?
Citera
2013-06-26, 21:29
Medlem
EnLitenSvamps avatar
http://www.dekadance.se/

http://www.darkside.se/main.php?news=672

http://www.bdsmsthlm.se/kategori/samvaro/fester/

Kolla dessa länkar.
Citera
2013-06-26, 21:34
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Ja men knullar dom på bardisken eller har dom privata rum eller vadå?

Beror på arrangören. Har sett det knullas på bardiskar samt killar/män som stått och druckit öl och samtalat medan de haft varsin tjej sugandes på knä. Har sett en kille bli fistad av en annan kille på ett kors på Munchen. Det såg ganska sjukt ut, jag hade dessutom tagit E.
Citera
2013-06-26, 22:16
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrie
Jag har hört att det finns olika typer av sexklubbar runt om i Stockholm, men det är lite överdrivet tycker jag. Finns det någon klubb där alla bara har lite mindre kläder och inte är så extremt fina av sig?
Jag letar inte efter en äcklig klubb utan en klubb där folk kan släppa loss lite mer än vanligt alltså.
Många av dessa sexklubbar verkar inte ta in ensamma killar som inte kommer med en tjej, så det är ju nästan helt uteslutet ändå.

Definiera äcklig tack? Så du letar efter en swingersklubb, i stil med Par i Hjärter?

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Beror på arrangören. Har sett det knullas på bardiskar samt killar/män som stått och druckit öl och samtalat medan de haft varsin tjej sugandes på knä. Har sett en kille bli fistad av en annan kille på ett kors på Munchen. Det såg ganska sjukt ut, jag hade dessutom tagit E.

Munchenbryggeriet? Villken arrangör/klubb var det frågan om?
Citera
2013-06-26, 23:18
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Munchenbryggeriet? Villken arrangör/klubb var det frågan om?

Kommer tyvärr ej ihåg men det var mååånga år sedan. Ena sidan var "techno"golv och sedan var det ett skynke och på andra sidan var det BDSM med lite olika "stationer"
Citera
2013-06-26, 23:29
Medlem
BigOrangeBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Kommer tyvärr ej ihåg men det var mååånga år sedan. Ena sidan var "techno"golv och sedan var det ett skynke och på andra sidan var det BDSM med lite olika "stationer"

Det låter ju som Dekadance. Nog för att de har privata "lekrum" men är de verkligen så "öppna"? Dvs att det är öppen sex på bardiskarna?

Eller du kanske tänkte på några andra klubbar i de fallen?
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2013-06-26 kl. 23:51.
Citera
2013-06-26, 23:56
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Det låter ju som Dekadance. Nog för att de har privata "lekrum" men är de verkligen så "öppna"? Dvs att det är öppen sex på bardiskarna?

Eller du kanske tänkte på några andra klubbar i de fallen?

Det öppna sexet var på ett annat ställe i Sthlm. På ett ställe hade dem tagit in en gynekologstol som de hade ett galler runt så folk inte skulle stå för nära och titta på när de lekte doktor. Var mycket skum känsla att se det live då det skedde på en av de första festerna jag var på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in