2013-06-22, 02:24
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxentiusDecius
Men om man säljer ökar väl risken att torska ganska rejält?

Absolut, varit väldigt nära vän till 2st som sålde CB.
Men det har kommit och gått, nu är det en stabil "normal" som kan sitt, som skickar vidare..
Många kör rökmix, för priset. Och där finns näranära vänner som körde på 100grams iväg skickat....
Citera
2013-06-22, 02:26
Medlem
MaxentiusDeciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeTh-LoEG
Om du inte är smart och köper från Silk Road

Jag måste dock få ställa en slightly offtopic-fråga. Anser du Silk Road vara ett osäkert tillvägagångssätt? Kunde inte tolka meningsuppbyggnaden riktigt.
Citera
2013-06-22, 02:29
Medlem
znors avatar
Citat:
Jag måste dock få ställa en slightly offtopic-fråga. Anser du Silk Road vara ett osäkert tillvägagångssätt? Kunde inte tolka meningsuppbyggnaden riktigt.
Det får du tolka helt själv. Sköts det på rätt sätt kan det vara 100% anonymt, om jag inte ligger efter.
Läs och lär. Håller inte på med sånt, men vet att det går, eller iaf 99%.
Kan tänkta mig proxy på proxy medmera som döljer dig. Det går!
Citera
2013-06-22, 02:41
Medlem
sqtps avatar
Det är bara retards som torskar. Hör du inte dit så behöver du inte bry dig om det.
Citera
2013-06-22, 03:06
Medlem
zwinys avatar
Sluta häng med goltuppar!
Citera
2013-06-22, 03:21
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
HAhaha jag satt också och undrade ifall han menade att det var smart eller inte att köpa från Silk Road
Citera
2013-06-22, 03:52
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
HAhaha jag satt också och undrade ifall han menade att det var smart eller inte att köpa från Silk Road

"Om du inte är smart och köper från Silk Road, så har du antagligen en kran i din stad."

"Om du inte är det och det, så är det säkert på (något annat sätt)."

Ganska enkel språklig princip.
Om ni fortfarande inte fattar, så menar jag att Silk Road är det bättre alternativet. Detta, för att kvaliteten är bättre, man vet vad man får, och risken att bli hustlad är minimal.
Citera
2013-06-22, 04:02
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeTh-LoEG
"Om du inte är smart och köper från Silk Road, så har du antagligen en kran i din stad."

"Om du inte är det och det, så är det säkert på (något annat sätt)."

Ganska enkel språklig princip.
Om ni fortfarande inte fattar, så menar jag att Silk Road är det bättre alternativet. Detta, för att kvaliteten är bättre, man vet vad man får, och risken att bli hustlad är minimal.

Jag misstänkte att det var det du menade också men meningen gick att tolka på två sätt.. jag är inte helt opåverkad heller så det kanske är det
Citera
2013-06-22, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sqtp
Det är bara retards som torskar. Hör du inte dit så behöver du inte bry dig om det.
Jaja , man kan ha otur ochså.
Trodde jag var oövervinnerlig själv ett tag.
Senast redigerad av Psychedelika 2013-06-22 kl. 07:45.
Citera
2013-06-22, 19:15
Medlem
MaxentiusDeciuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqtp

Tja, jag vill väl inte påstå mig vara en retard, men det har väl hänt att man ångrat något man sagt Blir helt enkelt till att tejpa fast käften i fortsättningen!
Citera
2013-06-23, 06:31
Medlem
LightClouds avatar
Gå på en fest med blandade människor. Säg att du inte vill ha alkohol och att du hellre röker cannabis och tar upp en påse.

Tio minuter senare är Polisen och plockar dig.

Man åker alltid dit på grund av att man begår misstag eller är oförsiktig med hurdant man yttrar sig i drogfrågor. Håll droger inom dig, visa dig aldrig sliten och träffa aldrig folk påverkad så åker du inte dit.
Citera
2013-06-24, 12:38
Medlem
Hyperspaceds avatar
De jag känner som har torskat har gjort något slarvigt:

- Åkt tåg från Christiania till Malmö med glömd spliff.
- Tagit MDMA på fest trots att snuten stått i dörren och tittat folk i ögonen
- Rullat spliff på ravefest i stockholm
- Köpt LSD av väldigt välkänd person på stan
- Gått på svensk festival

Sen är det tydligen värre om man är ung. Om polisen får tag i någon pojkspoling så börjar de förstås nysta bland dennes kontakter. SMS osv. Lämna inga digitala spår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in