Citat:
motsatsen till underkastelse är ju auktoritet. Den som bestämmer över den underkastade.
Det är negativt i att det är obekvämt. Inte särskilt bekvämt att springa massa ärenden åt en diktator t.ex. Inte bekvämt att kräla igenom diken i afghanistan för att ens general säger åt en.
Och nu insåg jag att jag misstolkade ditt inlägg.
positivt är det ju i belöningen.
Du ser ju gold-diggers t.ex. Kvinnor som ligger med gamla gubbar för pengar. Lite obekvämt att suga kuk ibland men dom gör det. Nu är det väl säkert så att gold-diggers slutar suga och manipulerar gubben in i döden och roffar åt sig arvet sen.
men ja.
Det är negativt i att det är obekvämt. Inte särskilt bekvämt att springa massa ärenden åt en diktator t.ex. Inte bekvämt att kräla igenom diken i afghanistan för att ens general säger åt en.
Och nu insåg jag att jag misstolkade ditt inlägg.
positivt är det ju i belöningen.
Du ser ju gold-diggers t.ex. Kvinnor som ligger med gamla gubbar för pengar. Lite obekvämt att suga kuk ibland men dom gör det. Nu är det väl säkert så att gold-diggers slutar suga och manipulerar gubben in i döden och roffar åt sig arvet sen.
men ja.
Eh,
Filosofi är tankar man ger uttryck för,
drar idéer och tankar för att få fram något man tror på,
eller nyansera det man tror på.
Jag kan inte vara gold digger, för jag har i praktiken valt bort sex av allt slag.
Jag blir upphetsad av kroppar och tankar med beteende.
Det betyder inte att jag doppar var dag... inte sen länge tillbaka.
Jag har haft sex, men det brukar mer bli som när kvinnor förr beskrev det,
som att jag tillfredsställde han, då är jag nöjd.
Jag är även emot kommersialisera världsbilder...
Som jag sa i inlägget ovan,
Jesus var en person som offrade sig och tog på sig en viss form av matyrskap,
Det skapade världens största religion med alla krig som följde efter.
Det skapade även en viss fred och frid i människor.