2013-06-18, 15:53
Medlem
Tjenare FB, det är så att jag och några vänner ska upp till mitt landställe som ligger i närheten av Ludvika. Vi kommer vara där från en måndag till fredag och jag undrar nu om det finns något ställe i ludvika där man kan gå ut och supa på typ en onsdag eller om det bara är helgen som gäller. Spelar ingen roll om det är en bar i ett stadshotell eller någon klubb.
Citera
2013-06-18, 17:44
Medlem
negerpiskarens avatar
Klubbar kan ni nog glömma men krog,pizzeria med rättigheter ska det väl finnas
Citera
2013-06-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerpiskaren
Klubbar kan ni nog glömma men krog,pizzeria med rättigheter ska det väl finnas

Vet du vad någon krog som folk går till heter? Eller åker alla som är 18-25 till Borlänge för att festa?
Citera
2013-06-18, 19:32
Medlem
Tant selmas som är en liten pub har öppet till 23 på Måndag, Tisdag och Torsdag på onsdagar har de öppet till 01. Jag vet dock inte hur mycket folk som brukar vara där på veckodagarna.

Restaurang piren kan vara rätt nice att sitta vid omkring after work timmarna för att få sig en öl, tror dock inte att de har kvällsöppet.

Trädgården som är en sunkig byggnad med uteplats och dansgolv på ovanvåningen har kanske öppet på Onsdagar men förmodligen inte på resterande veckodagar.

Lobbybaren där man iallfall kan sitta och ta sig en öl skall ha öppet till klockan 01 varje dag enligt deras hemsida. På Onsdagen har även trassel som är på terassen i samma byggnad öppet.
Citera
2013-06-19, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eqpe
Tant selmas som är en liten pub har öppet till 23 på Måndag, Tisdag och Torsdag på onsdagar har de öppet till 01. Jag vet dock inte hur mycket folk som brukar vara där på veckodagarna.

Restaurang piren kan vara rätt nice att sitta vid omkring after work timmarna för att få sig en öl, tror dock inte att de har kvällsöppet.

Trädgården som är en sunkig byggnad med uteplats och dansgolv på ovanvåningen har kanske öppet på Onsdagar men förmodligen inte på resterande veckodagar.

Lobbybaren där man iallfall kan sitta och ta sig en öl skall ha öppet till klockan 01 varje dag enligt deras hemsida. På Onsdagen har även trassel som är på terassen i samma byggnad öppet.

Det enda stället jag har åkt förbi har varit trädgården och det ser riktigt sunkigt ut så det hoppar jag.

Men de andra är värda att ta en titt på. Tack för svaret!
Citera
2013-06-20, 06:39
Medlem
Slumlords avatar
Finns legendariska Silver dollar kvar i Ludvika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in