Finns det något enkelt filmredigeringsprogram för PC som är gratis att ladda ner?
Movie maker funkar inte längre och verkar inte funka att ladda ner heller så jag undrar om det finns något gratis att ladda ner, behöver inte vara avancerat.
Hur menar du med att det inte fungerar?
Ett naturligt steg för mig var att gå från movie maker till Sony Vegas. Relativt enkelt att använda när man lärt sig basic hotkeysen.
Sedan så finns det så extremt mycket guider på tex youtube hur man gör olika saker.
Har dock endast använt mig av movie maker o vegas så att jag kan inte uttala mig om några andra editerings program.. Men prova dig fram och läs om programmen, kolla om det fins några guider på youtube.
Adobe premiere det finns en version du kan ladda ner och testa i 30 dagar om jag inte minns fel kan vara kortare tid. Är väldigt nöjd med det programmet. Kör version 5.5. Fast när jag så hur mycket effektet det finns till final cut så önskar jag att det fanns till pc.
Adobe premiere det finns en version du kan ladda ner och testa i 30 dagar om jag inte minns fel kan vara kortare tid. Är väldigt nöjd med det programmet. Kör version 5.5. Fast när jag så hur mycket effektet det finns till final cut så önskar jag att det fanns till pc.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!