2013-06-17, 19:44
Medlem
Finns det något enkelt filmredigeringsprogram för PC som är gratis att ladda ner?
Movie maker funkar inte längre och verkar inte funka att ladda ner heller så jag undrar om det finns något gratis att ladda ner, behöver inte vara avancerat.
Citera
2013-06-17, 19:54
Medlem
cookizs avatar
Hur menar du med att det inte fungerar?
Ett naturligt steg för mig var att gå från movie maker till Sony Vegas. Relativt enkelt att använda när man lärt sig basic hotkeysen.
Sedan så finns det så extremt mycket guider på tex youtube hur man gör olika saker.
Citera
2013-06-17, 20:03
Medlem
Jag rensade datan och nu står det att det inte går att öppna Movie Maker, kontrollera att datorn uppfyller minimikraven.
Och Sony vegas är gratis?
Citera
2013-06-17, 20:05
Medlem
StonedSwedes avatar
Sony Vegas är det bästa filmredigeringsprogrammet någonsin, men dyrt så in i helvete. Endast värt att köpa om man gör seriösa filmer.

Tror tyvärr inte att det finns några bra gratisprogram. Trial-versioner brukar också göra videosarna watermarke:ade.
Citera
2013-06-17, 20:08
Medlem
Behöver inte vara så bra, ungefär samma klass som Movie Maker
Citera
2013-06-18, 16:55
Medlem
cookizs avatar
Är lite tråkig av mig men kolla denna länken så har du ett par program du kan testa.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_...iting_software

Har dock endast använt mig av movie maker o vegas så att jag kan inte uttala mig om några andra editerings program.. Men prova dig fram och läs om programmen, kolla om det fins några guider på youtube.
Citera
2013-06-22, 22:00
Medlem
Twizzs avatar
Adobe premiere det finns en version du kan ladda ner och testa i 30 dagar om jag inte minns fel kan vara kortare tid. Är väldigt nöjd med det programmet. Kör version 5.5. Fast när jag så hur mycket effektet det finns till final cut så önskar jag att det fanns till pc.
Citera
2017-05-06, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Twizz
Adobe premiere det finns en version du kan ladda ner och testa i 30 dagar om jag inte minns fel kan vara kortare tid. Är väldigt nöjd med det programmet. Kör version 5.5. Fast när jag så hur mycket effektet det finns till final cut så önskar jag att det fanns till pc.
Är det vattenstämpel på den?
Citera
2017-05-12, 19:14
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickoldman
Är det vattenstämpel på den?
Nej.

Adobes program är fullt fungerande, utan några begränsningar, under utvärderingsperioden om dagarna 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in