Flashback bygger pepparkakshus!
2013-06-16, 22:43
Medlem
Hej, någon som vet om det finns smuggel eller annan billig cigg i umeåtrakterna? Eller överhuvudtaget i Norrland? Börjar ju bli så jävla dyrt och egentligen borde man väl lägga ner men detta är ju också en lösning
Citera
2013-06-16, 22:49
Medlem
hoppipollans avatar
Är nog rätt så torrt med smuggelcigaretter i umeå, och om du eventuellt hittar några taskiga smuggelcigaretter så är det knappast så många kronor billigare.

Ska man röka så kostar det, eller du kanske inte har åldern inne ännu? då är det förståeligt att smuggelcigaretter kommer på tal
Citera
2013-06-16, 22:58
Medlem
Haha joo åldern är inne och egentligen är inte pengarna nåt problem heller då jag nog är mycket rikare än snittet på studenter. Men är man snål så är man
Citera
2013-06-16, 23:04
Medlem
Börja med råtobak då, och hylsor. Det är bra mycket bättre priser, jag får 1 kg råtobak för 200:-(give or take lite pengar) på nätet. Får man in rutinen är det inte särskilt jobbigt alls.
Citera
2013-06-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tacotacotaco
Börja med råtobak då, och hylsor. Det är bra mycket bättre priser, jag får 1 kg råtobak för 200:-(give or take lite pengar) på nätet. Får man in rutinen är det inte särskilt jobbigt alls.

Du skulle inte kunna länka nån sida där det säljs och kanske eventuellt någon sida där de visar hur man ska göra? Iofs lär jag ju googla själv imo men ifall du vet någon blire ju lite smidigare
Citera
2013-06-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakk2
Du skulle inte kunna länka nån sida där det säljs och kanske eventuellt någon sida där de visar hur man ska göra?

Kolla pgw.se, deras tobak är billig. Jag har inte testat den än men den har fått en hel del bra betyg av kundrecensenter. Det enda man behöver göra är att fukta, eventuellt smaksätta (med arom) och skära den. För att lära sig rulla funkar youtube ytterligt, alternativt kör man på cigaretthylsor och en maskin för att fylla dom, finns också på pgw. Cuthof har lite dyrare tobak, men den är superenkel att förbereda.
Citera
2013-08-06, 17:58
Medlem
Tänkte det kunde vara lite kul att uppdatera. Fick faktiskt tag i smuggelcigg relativt enkelt, mycket lättare än jag trodde. Dock smaka dom ju tyvärr inte så gott så blir nog inga mer smuggel för min del Blir nog att testa göra egna som tacotacotaco föreslog men helst ska man väl sluta helt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in