• 1
  • 2
2013-06-14, 17:48
Medlem
Samhelvetes avatar
Jag har i en kopp sparat tjacklösningar som blivit för blodiga loch börjat koagulera innan jag fått I mig skiten.
Jag har låtit det evaporera och torka helt.
Hur dålig idé skulle det vara att lösa och skjuta i sig detta?
Jag har löst i kallvatten och filtrerat med .22um filter, men lösningen är ju väldigt blodröd.
Vad tror ni?
2013-06-14, 18:07
Medlem
Denoms avatar
Så länge det du löst i kallvattnet är filtrerat med .22um filter så är det lugnt.
2013-06-14, 21:04
Medlem
ramsays avatar
Äckligt! Kasta och köp nytt, är ju bara småpengar det rör sig om.
2013-06-15, 04:21
Medlem
Har gjort lösningar på rester av det som funnits kvar i typ 100 gamla kanyler, vilket är mest koagulerat blod. Efter 5 minuter fick jag alla symptom på blodförgiftning men de gick över på nån timme eller så så det var lugnt. Saken är dock att man ska fan aldrig skjuta koagulerat blod. Finns massa bakterier i det nästan direkt å vafan som helst kan hända.

Ovärt och om du nu ska inta så drick skiten...
2013-06-15, 05:29
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargbytta
Har gjort lösningar på rester av det som funnits kvar i typ 100 gamla kanyler, vilket är mest koagulerat blod. Efter 5 minuter fick jag alla symptom på blodförgiftning men de gick över på nån timme eller så så det var lugnt. Saken är dock att man ska fan aldrig skjuta koagulerat blod. Finns massa bakterier i det nästan direkt å vafan som helst kan hända.

Ovärt och om du nu ska inta så drick skiten...
Även om jag inte vare sig skjuter eller någonsin har gjort så kan jag helt klart tänka mig att jag själv skulle testa det ifall jag absade och hade slut på pengar + saker.
Min tanke är eftersom det är tjack att om du kokar lösningen ett tag borde väl det mesta dö?
2013-06-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Även om jag inte vare sig skjuter eller någonsin har gjort så kan jag helt klart tänka mig att jag själv skulle testa det ifall jag absade och hade slut på pengar + saker.
Min tanke är eftersom det är tjack att om du kokar lösningen ett tag borde väl det mesta dö?

För att döda alla bakterier måste man koka i flera minuter. På den tiden har du förstört allt amfetamin genom värmen. Man kokar aldrig sin amfetaminlösning. Man löser pulver i kallt vatten och ingenting annat. Att lösa upp i varmt vatten resulterar i att man inte bara löser upp amfetaminet utan även restprodukter från framställningen av amfetaminet och det ämne som det är bankat med. Amfetamin har hög löslighet jämfört med andra ämnen, just därför så ska man använda kallt vatten för att lösa upp så lite av andra ämnen som möjligt.
2013-06-15, 12:02
Medlem
Samhelvetes avatar
Jag kan iallafall meddela att jag gjorde det, och lever än så länge
2013-06-15, 12:10
Medlem
woodie88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhelvete
Jag kan iallafall meddela att jag gjorde det, och lever än så länge

Låter ju bra! Gjorde du det igår eller idag??
2013-06-15, 19:36
Medlem
Samhelvetes avatar
Jag gjorde det igår, inga komplikationer följde.
Kan vara bra att veta att det funkar om man skulle hamna i nöd fler gånger.
Fast jag filtrerade 2 gånger med micronfilter, jag skulle nog inte göra det om jag inte haft sådana.
2013-06-16, 10:46
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Jag gjorde det igår, inga komplikationer följde.
Kan vara bra att veta att det funkar om man skulle hamna i nöd fler gånger.
Fast jag filtrerade 2 gånger med micronfilter, jag skulle nog inte göra det om jag inte haft sådana.

Var kan man köpa sådana?
2013-06-17, 17:40
Medlem
Samhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Var kan man köpa sådana?

EBay, amazon mm.
Sök på syringe filter så hittar du massor.
Se till att köpa steriliserade bara, för det finns på "lösvikt" också men det är inte att rekommendera till iv bruk.
2013-06-17, 18:31
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
EBay, amazon mm.
Sök på syringe filter så hittar du massor.
Se till att köpa steriliserade bara, för det finns på "lösvikt" också men det är inte att rekommendera till iv bruk.

Blev att jag köpte ett gäng Sterifilt från exchangesupplies. Dessa är också sterila och dessutom väldigt billiga.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in