• 1
  • 2
2013-06-14, 11:54
Medlem
Bara låt det hända. Gör ingen stor sak utav det.
Citera
2013-06-14, 12:15
Medlem
NEJ NEJ NEJ... såhär gör du..

När ni träffas och har det lite trevligt, fråga henne om det är ok om du skulle kyssa henne. Ställ det som en seriös fråga. Du får säkert ett "ja".

Sen säger du.. "ok, då vet jag det".. och fortsätter att prata om ngt annat och kyss inte henne direkt.

då vet du att det är grönt, och det är bara en tidsfråga innan ni hånglar loss... Kolla på henne min då du inte kysser direkt. Priceless.

Lycka till
Citera
2013-06-14, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen

När ni träffas och har det lite trevligt, fråga henne om det är ok om du skulle kyssa henne. Ställ det som en seriös fråga. Du får säkert ett "ja".

Sen säger du.. "ok, då vet jag det".. och fortsätter att prata om ngt annat och kyss inte henne direkt.

då vet du att det är grönt, och det är bara en tidsfråga innan ni hånglar loss... Kolla på henne min då du inte kysser direkt. Priceless.

Lycka till
Som vanligt ett jävla spel, varför inte köra på direkt?
köra spel funkar ibland men inte alltid, rätt som det är dyker det upp en tråd !
" Vi hade dejtat och jag skulle kyssa henne men tog inte chansen, vad ska jag göra nu "
Citera
2013-06-14, 12:25
Medlem
Fruktlimpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zen

Lycka till

Puckat och poänglöst. Varför ska han spela på något som redan verkar vara säkert? Om han får ett "Ja" så är det ju lika att bara kyssa henne istället för att hålla på och dalta med något oväsentligt spel.
Citera
2013-06-14, 12:59
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktlimpa
Puckat och poänglöst. Varför ska han spela på något som redan verkar vara säkert? Om han får ett "Ja" så är det ju lika att bara kyssa henne istället för att hålla på och dalta med något oväsentligt spel.
Jag håller med, och om han faktiskt frågar skulle jag nog anse att det är rätt charmigt! :-D
Citera
2013-06-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonarprod
Hejsan bullen!
Jag har under 1 månad träffat en och samma tjej, vi har festat, myst umgåtts osv. Grejen är att jag har råkat blivit kär i henne och jag tror att känslorna är besvarade. Det stora problemet är att jag inte har kysst henne ännu, alltså tagit steget och visat vad jag känner fullt ut. Vi har tidigare legat och myst med varandra, alltså inget avancerat.
Hon skriver att hon saknar mig när vi inte umgås och hör av sig för att kolla vad jag gör.

Ikväll ska vi ut och festa och jag har lovat mig själv att tonights the night.
Min fråga till er är: ska jag bara köra på och kyssa henne när läget är rätt? Eller ska jag först berätta hur jag känner? Dela gärna med er av egna erfarenheter

Du ska ta ett rejält tag runt hennes nacke när hon minst anar det, dra ner hennes kjol och tryck in den. Välj hål efter behag. Detta tricket gör att hon kommer aldrig glömma dig och hon kommer vara din för evigt. Varning på att du skapar en stalker utav henne...
Citera
2013-06-14, 13:32
Medlem
Bassplays avatar
Vad du än har tänkt ut så vänta inte för länge bara. Då ser hon er som för bra kompisar.
Citera
2013-06-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har du frågat chans på henne än då?
Nä inte ännu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera