Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-06-14, 08:40
Medlem
Hejsan bullen!
Jag har under 1 månad träffat en och samma tjej, vi har festat, myst umgåtts osv. Grejen är att jag har råkat blivit kär i henne och jag tror att känslorna är besvarade. Det stora problemet är att jag inte har kysst henne ännu, alltså tagit steget och visat vad jag känner fullt ut. Vi har tidigare legat och myst med varandra, alltså inget avancerat.
Hon skriver att hon saknar mig när vi inte umgås och hör av sig för att kolla vad jag gör.

Ikväll ska vi ut och festa och jag har lovat mig själv att tonights the night.
Min fråga till er är: ska jag bara köra på och kyssa henne när läget är rätt? Eller ska jag först berätta hur jag känner? Dela gärna med er av egna erfarenheter
Citera
2013-06-14, 08:44
Medlem
ihelps avatar
Kör bara en casual puss när ni träffas och se vart det går från där.
Citera
2013-06-14, 08:49
Bannlyst
berätta inte vad du känner!!! va cool och kyss henne bara
Citera
2013-06-14, 08:49
Medlem
Soluss avatar
Herregud, vad du förstorar detta! Det är ju faktiskt inte big deal, speciellt inte om du redan vet att dina känslor är besvarade! :-D
Citera
2013-06-14, 08:56
Medlem
woodie88s avatar
När det är lite alkohol inblandat så känns det ju som en spontankyss ligger närmast. Hon verkar ju onekligen vara intresserad av dig. Försök hamna i en situation där du är själv med henne, du kommer känna när det är dags!

Lycka till!
Citera
2013-06-14, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woodie88
När det är lite alkohol inblandat så känns det ju som en spontankyss ligger närmast. Hon verkar ju onekligen vara intresserad av dig. Försök hamna i en situation där du är själv med henne, du kommer känna när det är dags!

Lycka till!

Du har helt rätt, ska försöka vara lite själv med henne, det som varit det stora problemet tidigare, haft massa vänner här hemma samtidigt
Citera
2013-06-14, 09:12
Medlem
Vederborandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonarprod
Hejsan bullen!
Jag har under 1 månad träffat en och samma tjej, vi har festat, myst umgåtts osv. Grejen är att jag har råkat blivit kär i henne och jag tror att känslorna är besvarade. Det stora problemet är att jag inte har kysst henne ännu, alltså tagit steget och visat vad jag känner fullt ut. Vi har tidigare legat och myst med varandra, alltså inget avancerat.
Hon skriver att hon saknar mig när vi inte umgås och hör av sig för att kolla vad jag gör.

Ikväll ska vi ut och festa och jag har lovat mig själv att tonights the night.
Min fråga till er är: ska jag bara köra på och kyssa henne när läget är rätt? Eller ska jag först berätta hur jag känner? Dela gärna med er av egna erfarenheter
Bara fråga rätt ut om du får en puss! Funkar alltid.
Citera
2013-06-14, 09:19
Medlem
Skit i festen. Hångla upp henne direkt när ni ses o släpa hem henne till dig.
Citera
2013-06-14, 09:25
Bannlyst
Bara ta tag i henne le mot henne och känn av läget sen kysser du henne, inte svårare än så.
Citera
2013-06-14, 09:45
Medlem
Fruktlimpas avatar
Ni båda verkar vara intresserade i varandra och nu när alkoholen kommer i bilden så är det ju bara att läsa av situationen och köra på det.
Få henne på dansgolvet eller lite längre bort från festens mittpunkt. Då borde det tolkas i stämningen om det är rätt läge.
Citera
2013-06-14, 09:57
Medlem
Tack alla! Ikväll gäller det, håll tummarna, återkommer med resultat
Citera
2013-06-14, 11:47
Medlem
franges avatar
Har du frågat chans på henne än då?
Citera
  • 1
  • 2