2013-06-13, 16:21
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towarti
Du förutsätter att tanken är att jag skall ha varit medveten om detta, något de "snälla" killarna inte tror.

Det är väl ändå ganska jävla uppenbart att om en kille bjuder ut en tjej på middag och bio eller liknande så är man intresserad på - förmodligen - ett sexuellt plan också och inte bara att rent platoniskt få en ny vän att spela schack eller sortera frimärkssamlingen ihop med när man då och då får långtråkigt och det regnar ute?

Det är ju så underförstått i samhället att det finns en sexuell attraktionskraft mellan kvinnor och män och att utbjudningar av slaget du beskriver ofta utgör första steget i en sexuell relation så det går ju inte ens att förstå hur fan du får det till "bedrägligt" beteende att dessa män inte basunerar ut i megafon att "HALLÅ JAG BJUDER DIG PÅ BIO FÖR ATT JAG HOPPAS FÅ LIGGA". Det är ju en sån självklarhet att det inte borde gå att missa vid 20+ års ålder och knappast något man kan kalla bedrägligt/oärligt.

Har du aspergers eller nåt?

Citat:
Tja, det är väl samma sak som att killar bjudar på drinkar och anser att det ger dem rätten att bli avsugna på en nattklubbstoa. Trist människosyn, något som vi tjejer OFTA utnyttjar.

Jaså, är ni så pass desperata efter att få ge avsugningar på nattklubbstoaletter?
Citera
2013-06-13, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
Det är väl ändå ganska jävla uppenbart att om en kille bjuder ut en tjej på middag och bio eller liknande så är man intresserad på - förmodligen - ett sexuellt plan också och inte bara att rent platoniskt få en ny vän att spela schack eller sortera frimärkssamlingen ihop med när man då och då får långtråkigt och det regnar ute?

Det är ju så underförstått i samhället att det finns en sexuell attraktionskraft mellan kvinnor och män och att utbjudningar av slaget du beskriver ofta utgör första steget i en sexuell relation så det går ju inte ens att förstå hur fan du får det till "bedrägligt" beteende att dessa män inte basunerar ut i megafon att "HALLÅ JAG BJUDER DIG PÅ BIO FÖR ATT JAG HOPPAS FÅ LIGGA". Det är ju en sån självklarhet att det inte borde gå att missa vid 20+ års ålder och knappast något man kan kalla bedrägligt/oärligt.

Har du aspergers eller nåt?

Jaså, är ni så pass desperata efter att få ge avsugningar på nattklubbstoaletter?

När det hela sker under falsk flagg genom att låtsas vara min vän så har du inga problem med det? Jag vet inte hur det är i ditt liv men om du låtsas vara någons vän och bjuder den för att tjäna på det är du alltså en hyvens kille?
Citera
2013-06-13, 16:29
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
När det hela sker under falsk flagg genom att låtsas vara min vän så har du inga problem med det? Jag vet inte hur det är i ditt liv men om du låtsas vara någons vän och bjuder den för att tjäna på det är du alltså en hyvens kille?

Vad du inte fattar är att snälla killar bara vill bli accepterade, de är inte så på ang det sexuella.
De är mer kramiga killar som vill ha någon att älska. Och kanske bli lite omtyckta tillbaka

Sedan att det låter annorlunda här är ju bara ett sätt att ta ut sin frustration på
Citera
2013-06-13, 16:31
Medlem
MrWins avatar
Receptet för att slippa bli utnyttjad av sådana som ts är att man alltid skall ha initiativet gentemot tjejen. Allt hon föreslår dissar man. Går hon med på det jag föreslår har jag initiativet. Gör hon inte det så är det "hej då."
Citera
2013-06-13, 16:37
Medlem
VlnteJoBaRokaHaschs avatar
Citat:
Men de låtsas inte, ditt jävla psykfall. Det är uppenbart att de vill ligga. Du genomskådar inget bedrägeri. Du plockar bara upp en social kod, men är för autistisk för att fatta att det är en kod. Om någon sa att de skulle gå och pudra näsan skulle du sparka upp dörren och skrika att de var falska lögnare som bajsade istället för att pudra näsan. Sen skulle du skriva på flashback om hur du genomskådade de satans falskbajsarna och om hur det ger dig rätt att utnyttja dem.
Citera
2013-06-13, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VlnteJoBaRokaHasch
Men de låtsas inte, ditt jävla psykfall. Det är uppenbart att de vill ligga. Du genomskådar inget bedrägeri. Du plockar bara upp en social kod, men är för autistisk för att fatta att det är en kod. Om någon sa att de skulle gå och pudra näsan skulle du sparka upp dörren och skrika att de var falska lögnare som bajsade istället för att pudra näsan. Sen skulle du skriva på flashback om hur du genomskådade de satans falskbajsarna och om hur det ger dig rätt att utnyttja dem.

Du menar att de som låtsas vara mina vänner, som är "snälla" men egentligen bara vill ligga tror att det skiner igenom? Det är skillnad på bra killar och "snälla" killar, du förstår säkerligen inte skillnaden men alla tjejer gör det garanterat.
Citera
2013-06-13, 16:53
Medlem
VenomXs avatar
Citat:

Vadå "låtsas vara din vän"? Menar du att han inte längre kan vara din vän ifall ni hamnar i sängen och har sex vid dagens slut, eller hur i hela friden är det faktum att han vill ligga med dig en "ovänskaplig" handling?

För övrigt kan jag bara citera Chris Rock, fritt översatt: "Män har aldrig några tjejKOMPISAR, vi håller oss bara med tjejer som vi inte har legat med ÄN"

Sen tycker jag för övrigt att du i varje inlägg skriver som att du vore av manligt kön, men men...
Citera
2013-06-13, 16:54
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Du menar att de som låtsas vara mina vänner, som är "snälla" men egentligen bara vill ligga tror att det skiner igenom? Det är skillnad på bra killar och "snälla" killar, du förstår säkerligen inte skillnaden men alla tjejer gör det garanterat.
Varför ligger så många tjejer med dåliga killar och gnäller här på Flashback sen, om så är fallet?
Citera
2013-06-13, 16:55
Medlem
Tycker TS gör helt rätt som låter killarna uppvakta henne. Killarna lider säkert inte. Snarare tvärt om.
Dock verkar ts lida lite, och ha lite osunda förväntningar. Killarna skulle inte säga nej till sex. Så är det, och det är också helt ok. Betyder verkligen inte att alla bara vill ha sex.

Tror nog TS hittar den rätta!
Citera
2013-06-13, 17:09
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Därför att killar försöker köpa mig med att låtsas vara snälla, och jag synar dom och utnyttjar det faktumet?

Precis! "Dont hate the player, hate the game" är ett passande citat i detta sammanhang. Du gör helt rätt som gör så. Lite fjantigt bara att du inte kunde göra det med ditt orginalkonto bara.
Citera
2013-06-13, 17:16
Medlem
Thubbes avatar
Så typiskt mänskligt beteende.
TS känner sig illa behandlad så hon utnyttjar situationen till sin fördel istället för att försöka motverka det. Som många andra i tråden sagt så sjunker TS därmed till samma nivå som de som hon känner sig dåligt bemött av, och bidrar endast till att späda ut myterna om att tjejer är utseendefixerade och hjärtlösa och att killar gör vad som helst för att få ligga.
Citera
2013-06-13, 17:16
Medlem
Grovedarks avatar
Egentligen är TS inget annat än en manipulativ hora som har dåligt självförtroende och en hel del skuldkänslor för att hon vet att det är fel att utnyttja killarna, men försöker rättfärdiga sitt beteende.

Offermentalitet, skuldkänslor, otrygghet, kontrollbehov och förförelse. Alla dessa egenskaper är typiska drag för det kvinnliga könet, men ibland råkar man stöta på individer som är riktigt sinnesrubbade, som verkligen tar utnyttjandet till en helt annan nivå.

Men ärligt TS, de snälla killarna försöker imponera på dig. De gör det de tror funkar, du vet vad de har för intentioner men tänker fortsätta vilseledda dem för att haffa åt dig så mycket gratis grejer som du kan, du är fan lika värd och smutsig i mina ögon som en tiggande zigenerska ute på stan.

Så min fråga till dig TS är, hur känns det att vara i samma klass som samhällets bottenskrap?

Snart är du gammal och ful. Ditt utseende kommer ha förfallit, din fitta kommer ruttna och dina bröst kommer hänga. Du kommer vara känd i din bekantskapskrets som en lömsk häxa, en som ingen vill ha något att göra med. När ditt utseende ger vika, är allt du har kvar en rutten personlighet.

Som den parasit du är, kommer du säkert inte åstadkomma någonting i livet för att du är alldeles för lat. Du får allting serverat på ett silverfat, av pojkar som inte vet bättre. Men det du inte verkar förstå är, att i slutändan kommer du vara ensam och bitter, med geväret riktat mot tinningen för att äntligen trycka av.
Senast redigerad av Grovedark 2013-06-13 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in