Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Du förutsätter att tanken är att jag skall ha varit medveten om detta, något de "snälla" killarna inte tror.
Det är väl ändå ganska jävla uppenbart att om en kille bjuder ut en tjej på middag och bio eller liknande så är man intresserad på - förmodligen - ett sexuellt plan också och inte bara att rent platoniskt få en ny vän att spela schack eller sortera frimärkssamlingen ihop med när man då och då får långtråkigt och det regnar ute?
Det är ju så underförstått i samhället att det finns en sexuell attraktionskraft mellan kvinnor och män och att utbjudningar av slaget du beskriver ofta utgör första steget i en sexuell relation så det går ju inte ens att förstå hur fan du får det till "bedrägligt" beteende att dessa män inte basunerar ut i megafon att "HALLÅ JAG BJUDER DIG PÅ BIO FÖR ATT JAG HOPPAS FÅ LIGGA". Det är ju en sån självklarhet att det inte borde gå att missa vid 20+ års ålder och knappast något man kan kalla bedrägligt/oärligt.
Har du aspergers eller nåt?
Citat:
Ursprungligen postat av
towarti
Tja, det är väl samma sak som att killar bjudar på drinkar och anser att det ger dem rätten att bli avsugna på en nattklubbstoa. Trist människosyn, något som vi tjejer OFTA utnyttjar.
Jaså, är ni så pass desperata efter att få ge avsugningar på nattklubbstoaletter?