• 1
  • 2
2013-06-12, 01:13
Medlem
Jag hade ett urinprov igår och då torskade jag för tramadol och thc, jag sa till dom att något måste ha varit fel och verkligen övertygade dom att jag inte hade gjort tagit ngt av de drogerna...

Så jag bad dom att boka ett nytt urinprov till mig och det blev nu på torsdag, jag behöver ett tips, så snabbt som möjligt om hur jag hinner pissa rent tills dess..

hittills har jag druckit 2 liter tranbärsjuice och en jävla massa vatten, men jag tror inte att det räcker, jag är väääääldigt desperat efter svar!!
Citera
2013-06-12, 01:15
Medlem
Djuups avatar
Tror inte du blir det.
Citera
2013-06-12, 01:15
Medlem
Catapillas avatar
Du kan dricka Klorin, det är giftigt som fan och rekomenderas inte men det fungerar
Citera
2013-06-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catapilla
Du kan dricka Klorin, det är giftigt som fan och rekomenderas inte men det fungerar

jag tror att jag avstår, vill väl fan inte dö
Citera
2013-06-12, 01:21
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Risken att de ändå skickar in det till analys bör vara ganska hög, fast det beror ju på vad det är för typ av prov. Jag gissar på ett test innan anställning, för annars borde de inte vara så tillmötesgående som du påstår.
Citera
2013-06-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiwa301
jag tror att jag avstår, vill väl fan inte dö

Du är mer eller mindre körd.
Citera
2013-06-12, 04:09
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiwa301
Jag hade ett urinprov igår och då torskade jag för tramadol och thc, jag sa till dom att något måste ha varit fel och verkligen övertygade dom att jag inte hade gjort tagit ngt av de drogerna...

Så jag bad dom att boka ett nytt urinprov till mig och det blev nu på torsdag, jag behöver ett tips, så snabbt som möjligt om hur jag hinner pissa rent tills dess..

hittills har jag druckit 2 liter tranbärsjuice och en jävla massa vatten, men jag tror inte att det räcker, jag är väääääldigt desperat efter svar!!

Neka urinprov och ta ett blodprov istället....
Citera
2013-06-12, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Neka urinprov och ta ett blodprov istället....

Detta.

Neka alltid pissprov. NEKA NEKA NEKA NEKA PISSPROV, ALLTID. Ta blodprov och du klarar dig.

Annars är du rökt.
Citera
2013-06-12, 09:12
Medlem
Extrakts avatar
Frågan är hur desperat du är.

Skaffa tappningskateter (eller tunn slang som du rundar kanterna på), sprutpump och rent urin från en vän.
För in katetern tills du når urinblåsan och låt ditt orena urin tömmas ut. Fyll sprutan med rent urin och fyll din tomma urinblåsa med detta. Var bara försiktig och ta det lugnt.

Gör detta innan du far för att pissa och se till att du hydrerar dig ordentligt innan för att göra ditt eget utspätt så det inte "infekterar" det rena urinet och ger utslag på den delen.

Annars kan du prova att bara hydrera dig, överdosera kreatintillskott samt b-vitamin för att hoppas på att provet inte ser manipulerat ut på kreatinhalten och för att urinet ska få en gulaktig färg.
Tror dock inte det kommer hjälpa dig, men tvivlar på att du är så desperat att du sätter en kateter på dig själv.

Lycka till!
Citera
2013-06-12, 09:41
Medlem
VVCs avatar
http://norrkoping.matvaran.se/ica_pr...5438385011.jpg

Fyll en liten påse med lite tvål. Doppar fingret i påsen och rör om i koppen eller pissa på fingret med tvålen på.

Enligt giftinformationscentralen kan man faktiskt dricka upp till en halv dl klorin.
Citera
2013-06-12, 09:57
Medlem
dawthedudes avatar
Du kan dricka 4 liter vatten 2 timmar innan, det vill säga 2 liter ena timmen och 2 liten timmen precis innan.

Detta kommer göra att du pissar vatten endast. Provet kommer inte vara giltigt, men det kommer inte att visa något. Då kan det bli så att du får en ny tid om en vecka eller så.
Citera
2013-06-12, 11:52
Medlem
Stilliss avatar
Det finns en lösning, gå till apoteket be att få en plast bäbis spruta. Du tar någon annans urin, (du behöver 1dl/2dl minst... jobbigt i början" Eller så kör du min metod att ta svart te i varmt vatten, rör om rör runt, men inte så det blir svart utan ljusbrunt. Ser precis ut som urin. Sen tar du din lilla plast spruta för in toppen i överdelen av din Båtsman och samtidigt som du trycker ut trycker du in toppen av plastspruten. Gör lite ont första gången, men sen är det bara o köra. Använd Xylocain så känner du inte mycket.

Detta är den enda "enkla" metod som faktiskt fungerar om du har drogerna i din kropp. Alltså urinet eller te't kommer ligga i ditt urinrör. Du får pressa från roten uppåt, och pressa ut vätskan. Relativt enkelt med lite träning.

DETTA FUNGERAR 100%. Du kommer klara dig om du gör som det står skrivet. Du behöver inte ens ett lycka till, GÖR DET BARA, TÄNK INTE.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in