2005-06-07, 16:42
Bannlyst
Får fler än jag iskalla händer?
Eller varför får man det??
Citera
2005-06-07, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lin132005
Får fler än jag iskalla händer?
Eller varför får man det??

Nej det får jag inte. Verkligen inte, men jag måste säga att Zopiklon är så jäkla hett. Ett tips: Var vaken när du tagit dem, säg två, och kolla läget stå och stirra på affischer roliga mönster osv.. Läste av en slump på erowid att de var halluciogena (stavning?) så jag började prova lite och satan vad kul man kunde ha. Kurt Cobain blev till en varulv och började hoppa runt o.s.v. Satt uppe flera nätter med polare och bara cpade loss.. Jaja, inga kalla händer, men för jävla kul.

Synd att receptet är slut
Citera
2005-06-07, 19:42
Medlem
Bloodhounds avatar
Jag har enormt svårt att få hallisar på detta ämne, älskar dom ändå men har knaprat dom i tiotal utan att få några synförvrängningar.
Citera
2005-06-07, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Jag har enormt svårt att få hallisar på detta ämne, älskar dom ändå men har knaprat dom i tiotal utan att få några synförvrängningar.

Försök kolla länga på något och trötta ut ögonen, då glider du in i det. Kan vara så att du inte tänker på det heller, tror att det är hypnagoga hallisar osv.. Överdosera inte, kan vara farligt.
Citera
2005-06-07, 21:22
Medlem
Unbalanceds avatar
Zopiklon (Imovane) har jag aldrig fått några syn förvrängningar utav,
däremot Zoldipem (Stilnoct) har gett mig ett par skumma nätter i högre doser .
Citera
2005-06-07, 22:49
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeztroo
Försök kolla länga på något och trötta ut ögonen, då glider du in i det. Kan vara så att du inte tänker på det heller, tror att det är hypnagoga hallisar osv.. Överdosera inte, kan vara farligt.

Iofs har det hänt nästan alla gånger att jag haft feta minnesluckor, kan ju vara så att jag inte kommer ihåg mina feta hallisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in